nabbskall Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, har dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321073 tenker på å kjøre sli en gang i fremtiden, men finner ikke helt det samme kortet, men finner samme modell osv med eneste forskjell at core er klokket til 560mhz.. er det bare å kjøpe et eller annet gainward 7600gt kort og sette i gang? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 bump... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vanligvis skal det ikke være verre enn å kjøpe et tilnærmet identisk kort, MHz skal ikke ha mye å si da begge vil kjøre som det lavest klokkede og merke trenger heller ikke være det samme. Har du max uflaks så ender du opp med et kort med ulik kjerne og da vil det ikke gå. Jeg er ikke sikker på hvor mange forskjellige kjerner det finnes til 7600GT så det bør kanskje noen andre som vet gi info om. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tja, det finnes ingen forskjellige kjerner på 7600GT såvidt meg bekjent, kun forskjellig klokkede kort avhengig av produsent. Men det vil jo som du sier, bli jevnet ut når du kobler dem i SLI, da vil begge kortene klokkes likt. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 greit takk for svar tenker jeg går for det billigste, som ser ut til å være gainward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå