rareben Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 The Hives - Two-Timing Touch and Broken Bones Tool - Part of Me Turbonegro - All My Friends Are Dead Weezer - Buddy Holy Wolfmother - Woman Run DMC - It's Tricky Queen - Don't Stop Me Now (sier seg vel selv ) Metallica - Hit the Lights System Of A Down - Attack We attack All the years of propaganda We shall attack! Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg løfter av prinsipp ikke stål. *Ingenting - 'Aleina' Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Alle de gamle Eminem sangene Supermode - Tell Me Why Hypertraxx - Angel Lenke til kommentar
9001 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Armand Van Helden - My my my Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er ikke så vanskelig å få meg gira bare musikken er bra & høy nok..ja,høyt er viktig. Burzum - Jesus' Tod Jeg elsker hvordan denne låta bygger seg opp ..en rask og veldig repetativ låt som får adrenalinet til å stige. Darkthrone - En Vind Av Sorg En utrolig bra låt.Elsker gitarspillet og den dystre "klagende" vokalen Dimmu Borgir - Prudences Fall Denne låta synes jeg er så gjennomført bra..starter brått og raskt før den detter litt i tempo for igjen å bygge seg taktfast opp igjen.tekstene og vokal er veldig bra,og hvordan låta mot slutten senker tempoet betraktelig er en behaglig avsluttning. Dødheimsgard - Ion Storm Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive denne..men den gjør meg gira. Dark Funeral - An Apprentice Of Satan En rask & aggressiv låt..gjør meg gira kort sagt. Bare noen enkeltlåter ramset opp her,men Dark Funeral,Dimmu Borgir osv er høy "gire-faktor" hos meg. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Polysics <3<3 psyco musikk, litt funny Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 System of a down - Dreaming System of a down - Attack Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Iron Maiden - Out Of The Silent Planet Liquid Tension Experiment - Paradigm Shift Scorpions - Rock you Like A Hurricane Yello - Jungle Bill - Dette hører jeg vanligvis ikke på, men akkurat denne er steintøff synes nå jeg edit: leif Endret 7. november 2006 av nerf Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 People Passing By - Pain of Salvation Klarer ikke sitte stille jeg Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg løfter av prinsipp ikke stål.*Ingenting - 'Aleina' 7234747[/snapback] Løfte skrapjern er dødfødt... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg løfter av prinsipp ikke stål.*Ingenting - 'Aleina' 7234747[/snapback] Må man løfte stål for å bli gira av en sang? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Static-X - Control it Static-X - Skinnyman Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Satariel - The Freedom Fall Satariel - Be You Angel, Be You Beast Satariel - Claw the Clouds Satariel - Vengeance Is Hers Satariel - For Galaxies To Clash Satariel - The Springrise Satariel - Scattering the Timeweb Satariel - 300 Years Old Satariel - Nihil Juggernaut Satariel - No God Loves System of a Down - Aerials In Flames - Zombie Inc Opeth - Ghost of Perdition God musikk måles ikke i enkeltsanger.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Dream Theater - The Glass Prison (bare de tre første minuttene, men dog..) Endret 9. november 2006 av JLa Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dream Theater - The Glass Prison (bare de tre første minuttene, men dog..) 7253492[/snapback] Hele sangen er jo utrolig bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå