haarod Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De aller fleste har noen sanger eller band som gjør dem gira. Med "gira" mener jeg å bli motivert til f.eks. å løfte tungt på treningssenteret, gjøre en skikkelig innsats eller for å få opp spenningsnivået foran en fotballkamp. Hvilke sanger har denne effekten på deg? Skriv gjerne hvorfor akkurat denne sangen har en slik effekt på deg. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 DJ Tiesto - In My Memory, normalt ikke slik musikk jeg hører på, men denne sangen er brukt på en Liverpool-compilation, som jeg er nødt til å se hver dag. Hører jeg den før jeg spiller fotball er jeg mye mer relaxed og prestasjonen økes, vet ikke hvorfor... Rart, er det ikke? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Scott Brown - Sweet Revenge Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Alt av Rammstein. Sweet vektløftingsmusikk Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Motorpsycho - Feedtime Rage Against The Machine - Killing in the Name of Rage Against The Machine - Guerilla Radio Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Bomfunk MC's - Freestyler, gjør meg vill i nickersen Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Scorpions - No Pain No Gain og Paul Engemann - Push It To The Limit er bra treningsmusikk. Ellers inneholder Rocky-soundtrackene mye bra. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Fucking Hostile og Walk av Pantera!!! Eller ja.. igrunn alt av Pantera!! \m/ Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Flogging Molly - Drunken Lullabies Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 KLF - Last Train to Trancentral Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 CCR - Fortunate Son Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vanskelig spørsmål, men jeg blir alltid i godt humør og blir litt vill av Red Hot Chili Peppers - Can't stop Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Macho Man - Village People. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 The Exploited - Beat the Bastards... oh yeah! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Slipknot - Duality.. thats right.. Lenke til kommentar
Produck Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Ah. Noen av Eminems låter har den effekten på meg. Ikke Slim Shady, men Marshall Matters. Og Klovner i Kamp, kanskje? Kommer selvfølgelig ikke på flere i farten, men alt med litt trøkk og mening pleier å hjelpe. Bortsett fra kølsvart metall. Endret 5. november 2006 av Produck Lenke til kommentar
Solid Liquidious Snake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Freak Kitchen - Raw Freak Kitchen - Now You Know Seigmen - Bayon The Darkness - I Believe In A Thing Called Love Muse - Bliss Mötley Crüe - Kickstart My Heart Poison - Unskinny Bop Skid Row - Makin' A Mess Of Me Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Takk for svar, skal sjekke det ut. Kan legge inn en sang selv: Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Akkurat nå: The Hellacopters - Gotta Get Some Action Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Slayer - Bloodline Pantera - Dommination Rage Against the Machine - Killing In the Name of Chimaira - Severed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå