VoldCrafT^^ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei... jeg har funnet en mobil på en benk på mc donals... så når jeg tar inn sim-kortet i mobilen så kan jeg starte opp å alt mulig... det eneste som ikke funker med mobilen er å ringe å sende mld å motta åsssånn... ellers så funker den heilt fint... men bare att den er sperra får samtaler.... noen som vett hva jeg kan gjør får å få låst den opp?? takk får svar... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje fordi eier har meldt den stjålet og Politiet har sperret den? Lever den på en Politistasjon så får du 10 % av verdien og en god samvittighet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herre jemini. Du skal levere den inn. Punktum. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei... jeg har funnet en mobil på en benk på mc donals... så når jeg tar inn sim-kortet i mobilen så kan jeg starte opp å alt mulig... det eneste som ikke funker med mobilen er å ringe å sende mld å motta åsssånn... ellers så funker den heilt fint... men bare att den er sperra får samtaler.... noen som vett hva jeg kan gjør får å få låst den opp?? takk får svar... 7220013[/snapback] Det er dessverre ikke mulig å låse opp en Sony Ericsson k800i... Link Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Slike innlegg blir eg provosert av. Trudde faktisk folk var såpass ærlige at dei går til politiet med slikt og ikkje tar ting sjølv. Endret 5. november 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det er dessverre ikke mulig å låse opp en Sony Ericsson k800i... Man kan alltids flashe, men det er ikke poenget. Man leverer rett og slett inn sånt. I dette tilfellet er det snakk om at noen har mistet en mobiltelefon som koster godt over 3000 kroner. Endret 5. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er dessverre ikke mulig å låse opp en Sony Ericsson k800i... Link 7220040[/snapback] Ehh? Det er ikke en operatør, men Politiet som har låst mobilen... Mobilen er gjort ubrukelig, det eneste du kan gjøre er å levere den inn til Politiet. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hei... jeg har funnet en mobil på en benk på mc donals... så når jeg tar inn sim-kortet i mobilen så kan jeg starte opp å alt mulig... det eneste som ikke funker med mobilen er å ringe å sende mld å motta åsssånn... ellers så funker den heilt fint... men bare att den er sperra får samtaler.... noen som vett hva jeg kan gjør får å få låst den opp?? takk får svar... 7220013[/snapback] Er det noe å lure på egentlig?? Politiet neste mener jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 bare teit å tenkte "finnern er vinnern" med dyre gjenstander.. Tenk på personen som har mistet den! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Forumet skal ikke brukes til hjelp til hvordan å bruke tyvegods. Stenges før det blir mer hets og tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg