Gå til innhold

funnet k800i mobil

Anbefalte innlegg

hei... jeg har funnet en mobil på en benk på mc donals... så når jeg tar inn sim-kortet i mobilen så kan jeg starte opp å alt mulig... det eneste som ikke funker med mobilen er å ringe å sende mld å motta åsssånn... ellers så funker den heilt fint... men bare att den er sperra får samtaler....

noen som vett hva jeg kan gjør får å få låst den opp??

takk får svar... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei... jeg har funnet en mobil på en benk på mc donals... så når jeg tar inn sim-kortet i mobilen så kan jeg starte opp å alt mulig... det eneste som ikke funker med mobilen er å ringe å sende mld å motta åsssånn... ellers så funker den heilt fint... men bare att den er sperra får samtaler....

7220013[/snapback]

Det er dessverre ikke mulig å låse opp en Sony Ericsson k800i...

Link

Lenke til kommentar
Det er dessverre ikke mulig å låse opp en Sony Ericsson k800i...

Man kan alltids flashe, men det er ikke poenget. Man leverer rett og slett inn sånt. I dette tilfellet er det snakk om at noen har mistet en mobiltelefon som koster godt over 3000 kroner.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

7220013[/snapback]

Er det noe å lure på egentlig?? Politiet neste mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...