Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Det mystiske morrabrødet


Bjorhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke noe jeg tror, men medisinske fakta.   Det at fantasien, og dermed hormoner spiller inn er vel en tanke..

7220041[/snapback]

 

Medisinsk fakta? HAH!.

 

Grunnen til at menn opplever ereksjoner om morgenen er IKKE pga urin i blæra men fordi man er i Rapid Eye Movement (REM) søvn. Har forekommer de fleste drømmene og de fleste musklene er i "dvale" ergo 100% avslappet. Generelt opplever man fire intervaller av REM søvn per. natt (Ereksjonene dukker oftest opp kl 03.00 og 07.00 og kan vare opptil 2 timer. Alt dette varierer fra individ og situasjon) De spontane ereksjonene som oppstår er et resultat av at ulike nervereflekser blir stimulert under REM søvn. Grunnen til at mange ikke opplever disse ereksjonene om morgenen er fordi man bruker lengere tid på å komme seg ut av REM søvn og sover den ut. Personer som ikke opplever noen av disse ereksjonene i løpet av nattesøvnen rådes å kontakte lege, evnt urolog da dette ikke er naturlig.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Jeg har opplevd flere ganger å være skikkelig tissetrengt under en økt, og det har ikke vært noe problem å tisse med ståkuk.

7220057[/snapback]

Golden showers ftw :D

 

Har liten tro på at man har ereksjon hele natta, men det er sant at det er vanskelig å pisse med big ben for de fleste av oss.

Jeg som ligger så inni granskauen urolig burde brukket stakan flere ganger allerede, men det har ikke skjedd.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...