Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Det mystiske morrabrødet


Bjorhus

Anbefalte innlegg

Hver morgen er det samma styre. En må på dass, men enkelte sider ved vår fysiologi gjør at dette til tider kan være vanskelig, referer da selvfølgelig til "morrabrødet".

 

Slapp av godt folk, jeg skal med dette informere om hva det skyldes, og det er helt ufarlig.....

 

Når man sover, vil en helst unngå å urinere på seg selv (vell, de fleste av oss i alle fall), og da setter den fantastiske kroppen vår i gang mottiltak. Som mange sikkert har opplevd, er det å urinere med penis i erigert tilstand en prøvelse.

Og der har dere svaret på dette mysterium.

Vi besitter dette fysiologiske mirakel,morrabrødet, av den grunn at urinen ikke skal finne sin vei ut av penis når det passer heller dårlig. Morrabrødet er der for å passe på at vi ikke pisser på oss, det blofyllte svampvevet fører til at urinveien blir såpass redusert at urinen har vanskelig for å passere, og vi våkner før katastrofen inntreffer.

 

neida så sånn går no dagan.. :innocent:

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

På samme måte som sæd umulig kan passere gjennom det samme urinrøret, selv om det er tykkere.

7220016[/snapback]

Pleier ikke pisse på meg når jeg ikke har woody heller jeg :)

Er nok heller fantasien som har det gøy mens du sover :roll:

Lenke til kommentar
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

 

Trykket i penis gjør at urinveien blir såpass sammenklemmt at det blir vanskelig for urinen å passere ja.

Lenke til kommentar
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

På samme måte som sæd umulig kan passere gjennom det samme urinrøret, selv om det er tykkere.

7220016[/snapback]

 

hmm, sant, men det er jo ikke noe problem å pisse med morrabrø heller da, bare litt vrient å komme igang...

Lenke til kommentar
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

På samme måte som sæd umulig kan passere gjennom det samme urinrøret, selv om det er tykkere.

7220016[/snapback]

Pleier ikke pisse på meg når jeg ikke har woody heller jeg :)

Er nok heller fantasien som har det gøy mens du sover :roll:

7220026[/snapback]

 

Dette er ikke noe jeg tror, men medisinske fakta. Det at fantasien, og dermed hormoner spiller inn er vel en tanke..

Lenke til kommentar
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

På samme måte som sæd umulig kan passere gjennom det samme urinrøret, selv om det er tykkere.

7220016[/snapback]

 

 

Vel..sædn kommer nå igjenom det samme urinrøret da...

Lenke til kommentar
Aha, takker for informasjonen :)

 

 

Så trykket  i penis blir så høyt at det rett og slett blir fysisk "umulig" for urinen for å passere gjennom i urinøret?

7219994[/snapback]

På samme måte som sæd umulig kan passere gjennom det samme urinrøret, selv om det er tykkere.

7220016[/snapback]

 

Kan informere om at urinen slippes ut vha. urinblærens elastisitet(vann ut av en ballong) og tildels hjulpet av tyngdekraften. Men sædavgangen blir utløst av muskler som presser "gla-glyma" ut. Muskler som styres av reflekser, på samme måte som refleksene i svelget.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid løst dette med å stå på hendene, eventullet bare pisse i dusjen, der kan jeg jo grise alt jeg vil, noe som er spesielt greit om det tar tid før varmtvannet dukker opp. Og ikke noe er vel bedre enn å masturbere til utløsning og la slangen hvile av naturlige årsaker. Om du ikke absolutt må tisse først da.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Øhhhh......

Jeg har nå hørt at grunnen til morrabrødet er at penis berører undertøyet flere ganger i løpet av natten, hjernen tolker dette som seksuell stimuli og dermed blir penis stiv flere ganger i løpet av natten (men ikke hele tiden)

Hadde dette med urin vært grunnen så hadde penis måtte vært stiv hele natten og det er faktisk farlig.

 

Kan jo nevne at folk som har ereksjon i flere timer (ofte som følge av dopmisbruk) kan miste ereksjonsevnen PERMANENT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...