Gjest Gjest_Loko_* Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tør ikke å sjekke opp jenter, blir veldig redd av tanken på det. Jeg trenger litt start hjelp. Har akkurat komme inn i en ny klasse, så f.eks. hvis det sitter en jente fra klassen min og skriver noe, hvordan går jeg frem da? Jeg trenger å vite de 2-5 første setningene jeg kan si, etter det går det vel på skinner. Offtpopic: Litt pinlig å si, men når jeg ser meg selv i speilet syns jeg jeg er LITT kjekk. Betyr dette at jeg er kjekk? Jeg mener, mange syns jo de er stygge, men så er da vanlig liksom. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvilken klasse går du i?? Men uansett: Spør om du kan låne en penn eller et viskelær eller noe slikt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Lese litt her gutt så blir det bra. Sjekketriks Og selv om Arve også synes du er litt barsk ville nok jentene vist interesse ifra starten om du var en HUNK. Men finnes vel ei jente for alle, eller gutt om man går den veien... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kom igjen da, er 17 år, fortell meg noen bra setninger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Kom igjen da, er 17 år, fortell meg noen bra setninger. 7219976[/snapback] Ga deg en link med 15 sider med bra settninger -- Hva med: "Bli med på bakrommet og spisse blyanten min?" Endret 5. november 2006 av orsus Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nei, den tråden er bare kødd setninger som f.eks: du er støvete, skal jeg feie over deg, Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tull tar deg langt i livet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kom igjen da, er 17 år, fortell meg noen bra setninger. 7219976[/snapback] Har dere noen av de samme vennene, så hadde jeg anbefalt at du forsøkte å få deg selv invitert til fest/lignende, så kan du heller ta kontakt der. Merker jenten at du forsøker å sjekke henne opp i klasserommet, så vil hun synes det er rart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kom igjen da, er 17 år, fortell meg noen bra setninger. 7219976[/snapback] Les på den tråden som ble nevnt rett over her, der var mye bra Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 du er støvete, skal jeg feie over deg, 7219984[/snapback] Hillarious :!: Lurer litt på hva jeg skal gjøre med ei jeg også... veken jeg eller hu er noen serlige "party animals " , prøver å itte vedsiden av henne på bussen og sånt o konversere om hva vi har prøve i neste gang og gjøre narr av lærere sammen Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Folk er sosiale, prater med hverandre (ofte under sterk påvirkning av alkohol, så det skal bli lettere å slippe seg løs), hører musikk, osv. osv. Det sosiale er vel poenget. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det 7220023[/snapback] Du har ett trist liv... Akkuratt som meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det 7220023[/snapback] Folk sitter, snakker, danser, drikker, hoier, bråker, kysser, klemmer, puler, besvimer, spyr og har det moro. Det er opp til enhver hva han ønsker å gjøre ut av festen. Jeg anbefaler at du drar med noen du kjenner, slik at du i verste fall ikke blir hengende alene. Ellers er det bare å ta deg noen øl (hvis du føler for det, selvsagt), ta det rolig og prate med folk. Hvis du liker å danse, så kan du gjøre det; det funker ofte å spørre en jente om hun vil danse, for deretter å spørre om dere ikke skal dra et sted og prate sammen. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du vil ikke skjønne det før du stikker på en fest heller. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kom å sett deg her på fanget mitt, så ser vi hva som dukker opp.. er du vegetarianer, eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke? Disse får faktisk jenta til å le såpass at de ofte funker.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvis du bare sitter på PCen tror jeg ikke det er særlig håp for deg på jentefronten. Man må jo "spille spillet" for å vinne. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva med:"Bli med på bakrommet og spisse blyanten min?" 7219981[/snapback] hahahah! Den der hadde jeg seriøst falt for. Humor er viktig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tør ikke å sjekke opp jenter, blir veldig redd av tanken på det.Jeg trenger litt start hjelp. Har akkurat komme inn i en ny klasse, så f.eks. hvis det sitter en jente fra klassen min og skriver noe, hvordan går jeg frem da? Jeg trenger å vite de 2-5 første setningene jeg kan si, etter det går det vel på skinner. 7219938[/snapback] #1 Ikke vis at du er redd. Vis at du er selvsikker (dvs heller ikke desperat). #2 Øv deg. Snakk med pene jenter, snakk med tilfeldige jenter, øv deg på å se jentene i øynene uten å se vekk, øv deg på å ha en riktig holdning så du blir selvsikker. #3 Når hun sitter i klassen er det neppe noen slager å sjekke henne opp. Flørt gjerne, slå gjerne av en vittig kommentar eller noe liknende, men ikke ta den "all the way". I klassen skal man lære. #4 Regn med at det kommer til å ta tid. Ikke 5 morsomme setninger som åpnere, 3 min snakking, så rett på dass for å pule. #5 La være å sitte ved PC'n hver kveld. Dra på kino, dra på restaurat, dra på fest; dra på hva som helst man kan dra på med venner. #6 Lykke til. Nå skal jeg legge meg så jeg rekker ikke skrive mer. Offtpopic: Litt pinlig å si, men når jeg ser meg selv i speilet syns jeg jeg er LITT kjekk. Betyr dette at jeg er kjekk? Jeg mener, mange syns jo de er stygge, men så er da vanlig liksom. Hva tror dere? 7219938[/snapback] Jentene bryr seg over hodet ikke så mye om utseende på partneren som det vi gutter gjør. Blås i om du er kjekk eller ikke, du er kjekk nok og det holder. Dersom du lurer på hva man gjør på fest bør du gi det et forsøk. Man har det rett og slett ekstremt gøy med venner. Du kan jo vurdere å si til jenta at du aldri har drukket før, så kanskje hun kan lage noen gode drinker til deg på neste fest. Om du har begynt å kjenne henne littegrann, og hun ikke synes du er en dork, så kanskje hun gidder det og du får et crashcourse til festing, masse moro med dama du liker, samt en god opplevelse. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 du drikker ikke fordi du ikke går på fest? eller er det et prinsipp? et sted må alle som drikke ha begynnt, og om det er med damer første gangen er ikke så viktig, for det er gjerne greit å vite hvordan øl smaker, før du kjøper en kasse og skal drikke det aleine. saml sammen noen venner jag ut foreldrene, og ta "den store øltesten" eller rusbrus.. at jeg oppfordrer til drikking kan for noen virke umoralsk, så om det finns noen av dere her: fylla er en del av sammfunnet i dag om du vil det eller ikke, og det ER lettere å komme i kontakt med andre mennesker om en er litt beruset. og at folk blir litt for full er bare en lei bivirkning. -min mening tilslutt lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå