Gå til innhold

Kan printeren installeres på USB inng. på ruteren?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en Canon Pixma IP4300, i butikken ble jeg tipset om at dersom jeg ønsket å skrive ut fra flere PCer kunne jeg koble den til USB utgangen på den trådløse ruteren. Når jeg nå sjekker ser jeg at det ikke er noen USB kontakt i min trådløse ruter fra D-link, imidlertid er det en USB på den trådbaserte Motorola ruteren fra UPC/GET.

Kan jeg koble til her? isåfall, hvordan gjøres dette?

USB kabelen jeg kjøpte i butikken har en flat og en firkantet plugg, på ruteren er det en firkantet (samme som printeren). Hvordan gjør man dette? må jeg ha en ny kabel?

På forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. USB-kontakten i modemet fra UPC/GET er bare for tilkobling til PC. I stedet for vanlig nettverksledning.

Er uansett ikke noe vanskeligere en å innstalere skriveren på en PC, for å så å dele den over nettverket. det krever dog at PC-en som skriveren er tilkoblet er på når det skal skrives ut noe.

Lenke til kommentar
Nei. USB-kontakten i modemet fra UPC/GET er bare for tilkobling til PC. I stedet for vanlig nettverksledning.

Er uansett ikke noe vanskeligere en å innstalere skriveren på en PC, for å så å dele den over nettverket. det krever dog at PC-en som skriveren er tilkoblet er på når det skal skrives ut noe.

7219933[/snapback]

Ok, takk for svar...tenkte faktisk ikke på å dele den over nettverket gjennom PCen den står tilkoblet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...