Jimmy Pop Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 01:56, skrev Reino:Fordi han er moderator wannabe, og det lyser lang vei! Og du er enten 14 år eller hjerneskadet. Det lyser også lang vei. Alle får lov å klage, hva? Det er helt greit. Og lage tråder om hvor treig forumet er, eller hvor mange "wannabe-moderatorer" det er her. Dette aksepteres 100%, men hvis noen i det hele tatt skulle finne på å tenke på å gi litt ros til hardware.no, ja da er de enten wannabe-moderatorer eller så er det et ønske om å bli moderator. Hvorfor er det så få her som kan gi ros til hw for jobben de gjør? Er det fordi dere ikke er takknemlige? Jeg er veldig takknemlig for forumet her. Uten det, hadde jeg ikke hatt særlig masse å gjøre på. All ros til HW! Post Scriptum: Jeg vil ikke bli moderator. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 11:15, skrev amund:Jeg har en mistanke om at det skyldes for "tungt" databasedesign. Forumet er delt opp i en rekke tabeller, og det "joines" mellom disse tabellene til den store gullmedaljen. Dessuten gjøres det generelt veldig mange spørringer per sidevisning. Dette er noe man burde forsøke å unngå...Mvh,Amund Kunne jo ha prøvd å "omskrevet" spørringene men det tar jo sin tid, eventuelt et nytt forum? Eventuelt å ta kontakt med andre store nettsteder i verden med mye trafikk å høre hvordan de gjør det. Men i dette øyeblikk funker alt meget raskt og bra igjen, bedre enn på lenge faktisk :smile: Lenke til kommentar
Reino Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 11:53, skrev Jimmy Pop: Quote: Den 2002-11-11 01:56, skrev Reino: Fordi han er moderator wannabe, og det lyser lang vei! Og du er enten 14 år eller hjerneskadet. Det lyser også lang vei. Åssen kan du si noe sånt? Jeg er 30 år og slett ikke hjerneskadet. Jeg sier bare det jeg mener når folk frir til HW.no på den måten han gjør og samtidig rakker ned på oss andre som har en mening om at f.eks forumet er tregt. Som sagt før så er det ingen som har sier at gutta i HW.no ikke gjør en glimrende jobb, for det vet alle at de gjør. Jeg er enig i at det har blitt litt mange tråder om akkurat dette med at forumet er tregt, men det blir ihvertfall ikke noe bedre av å lage enda en tråd for å fortelle folk at det er for mange tråder! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Jeg er enig i at det har blitt litt mange tråder om akkurat dette med at forumet er tregt, men det blir ihvertfall ikke noe bedre av å lage enda en tråd for å fortelle folk at det er for mange tråder! Jeg er enig med Jannis når det gjelder denne tråden og nødvendigheten med den finner du her: [*]her [*]her [*]her [*]her klippet fra den første siden under denne kategorien, hadde jeg vært moddis så hadde de trådene havnet i søppla (har ikke noe ønske om å være moddis). Det skal ikke være nødvendig å opprette nye tråder med den samme topicen hele tiden. spesielt når alle sammen finnes på første siden :smile: De gjør faktisk en veldig bra jobb. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 11:45, skrev Cappo:Hvorfor ikke slett poster som har vært inaktive over lengre tid? Eller blir det gjordt allerede kanskje? men da blir det jo umurlig å søke etter et svar blant de mange tusen postene... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Oppbevare HW.no trådene/meldingene eksternt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå