Gå til innhold

Slutt å klag på hw.no, de gjør en meget bra jobb!


Anbefalte innlegg

dere burde heller være glad for at en så bra side i det hele tatt eksisterer og i tilegg er gratis!

 

ok, forumet er litt tregt til tider, men hva så? om du virkelig trenger hjelp, så overlever du med at du må vente ca 20-30 sekunder før siden dukker opp!

 

virker jo nesten som om hw.no får flere klager en ros jo, skjerp dere folkens!

 

synes selv at hw.no er en meget bra side med meget bra moderering.. :smile:

 

ahh, var deilig å endelig få sakt det rett ut.. :grin:

 

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, jeg har ikke tenkt å bli admin/moderator (får vel ikke låv av hw.no heller tenker jeg?)...

 

ok, å si ifra om noe er ok, men den siste månden her har jeg sett minst 10-12 klagemeldinger på trekt forum, å da synes jeg det går litt åver streken.. :wink:

 

hw.no har 100Mbit linje, og det får dere leve med helt til de får oppgradert (om de skal det da?)..!

 

Mvh, Jan Erik

 

edit: skriveleif :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-11 01:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 01:03, skrev Jannis-15:

nei, jeg har ikke tenkt å bli admin/moderator (får vel ikke låv av hw.no heller tenker jeg?)...


 

Vel, for meg ser det ut som et direkte spørsmål til HW.no om å bli moderator.

 

Vi må få lov til å se ifra når noe er galt. Det er ingen som angriper personer i HW.no, alle vet at de gjør en god jobb. Om det blir mye klaging på treigt forum så må du nok bare leve med det lille Jannis :smile:

Det er tross alt vi brukerne som til syvende og sist betaler for dette ved å handle hos sponsorene til HW.no.

 

En annen ting Jannis, redigeringen av skrivefeil var du ikke helt heldig med syns jeg :lol:

 

...måtte bare nevne det

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 01:30, skrev Reino:

Vi må få lov til å se ifra når noe er galt.


 

Sant. På fredag var forumet mer eller mindre nede for telling en stund.

 

Quote:


Det er ingen som angriper personer i HW.no, alle vet at de gjør en god jobb.


 

Jajamen. :smile:

 

Quote:


En annen ting Jannis, redigeringen av skrivefeil var du ikke helt heldig med syns jeg
:lol:


 

Heh. Slemme mannen. :wink:

Lenke til kommentar

Det er alltid lov å si fra - men om du får høre den samme kritikken igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen og igjen - da blir du lei til slutt!

 

JA, vi vet at forumet er tregt. Med så mange bruker _blir_ det det.

JA, vi synes det er unødvendig med 10-15 tråder om at forumet er tregt.

 

Kritikk skal vi ta i mot med stor takk når den er saklig og begrunnet, men overdriv ikke er dere snille.

 

BTW: på fredag hadde vi en solid kræsj, og Per Øivind satt noen timer og slet for å få det på banen igjen.

 

Når dette er sagt, håper vi på at vi kan finne en løsning på problemet. Noen her som har peiling på distribuerte databaser? :smile:

Lenke til kommentar

Kan ikke se helt se at noen har "klagd" så grådig.

Vi har bare diskutert det at det går treigt avogtil og slikt. Folk som ikke er fornøyd med HW.no hadde vel tatt turen til ett annet hardware side.

 

Btw :lol: Korfor viste eg at det var jannis som hadde startet tråden? Eg sa til meg sjøl før eg kikket her at dette måtte være jannis sin tråd :lol:

 

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-11 01:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 08:07, skrev mad_arab:

At noen har lyst på den jobben er mer enn jeg kan fatte.... men uansett blir det bare for dumt å strupe all kritikk. Da forsvinner all forbedringspotensiale.


 

Jeg svarer med dette:

 

Quote:


Den 2002-11-11 08:10, skrev Robkvi:

Quote:


JA, vi synes det er unødvendig med 10-15 tråder om at forumet er tregt.


 

Og jo fler som lager en egen tråd om det, jo enda tregere blir det :

 

 

Så sant som det er sagt. Bruk de eksisterende trådene, da vel! :smile: Det ER lov å bumpe tråder etter noen dager (les: mer enn 5-7)! :smile:

Og jeg ser ikke behovet for mange tråder som sier noe vi alle vet - det blir som diskusjonen AMD vs. Intel. :razz:

 

Men for all del - ønsker dere å starte en ny tråd hver gang dere merker at forumet står i sirup til halsen skal jeg ikke bry meg - jeg synes bare det er litt unødvendig...

Lenke til kommentar

Quote:


ueland85 skrev (2002-11-11 09:09):


Kom med informasjon om oppsett av servere/databaser så kan vi vel alltids komme med løsninger.



 

Etter kræsj på fredag er forumet flyttet tilbake til én server, som altså både kjører frontend (PHP-script) og mySQL-databasen. En uke med forumet fordelt på 2 servere gjorde meg ikke veldig mye klokere. Vi hadde fortsatt veldig trege sider innimellom.

 

Vi er nødt til å gjøre noe med forumet vårt. Det fungerer langt fra optimalt per idag, men det er ikke så lett å finne ut hva som går galt.

 

Jeg har en mistanke om at det skyldes for "tungt" databasedesign. Forumet er delt opp i en rekke tabeller, og det "joines" mellom disse tabellene til den store gullmedaljen. Dessuten gjøres det generelt veldig mange spørringer per sidevisning. Dette er noe man burde forsøke å unngå...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...