Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er forbannet ! Jeg er fortvilet ! Jeg er lei meg:(! Jeg hater det nye spoiler systemet! Det at de har lagt inn et bilde av 2 mongoer passer ikke inn!! Jeg savner den gamle gode spoileren! Noen som er enige? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mange bilder som ligger i skjul synes ikke lengre pga de marker teksten greiene. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Mange bilder som ligger i skjul synes ikke lengre pga de marker teksten greiene. Innlegga må berre redigerast/oppdaterast, so fungerer dei igjen, om eg har forstått rett. Er det dykkar eige innlegg, gjer det sjølv, er andre sine innlegg, be dei om å gjere det eller rapporter innlegget so fiksar ein moderator det. Det er berre ein feil som kom med at skjul-tagen vart oppdatert to gonger. Noen som er enige?Kort sagt: Nei. Eg har ingenting imot nokon av dei nye tagane. Biletet (av desse) var inkludert i modulen for tagane (kjelde), det er ikkje noko Drift har lagt inn. Endret 5. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Joda, det er sikkert mange som er enige! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette er ingenting å streike for, om enkelte skulle streiket for noe så smått og ubetydelig som dette, ja da hadde hele forumet vært i streik for lenge siden på grunn av alle mulige slags andre rare beslutninger. Ergo jeg er ikke enig. Og det å true med streik, er kanskje ikke noe som hjelper akkurat... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Synes ikke de bildene passer særlig godt inn, men jeg overlever jeg hvertfall.. Streike? Ok, så får du gjøre det da. Tror ikke det er så mange som egentlig bryr seg.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Synes ikke de bildene passer særlig godt inn, men jeg overlever jeg hvertfall.. Streike? Ok, så får du gjøre det da. Tror ikke det er så mange som egentlig bryr seg.. 7221572[/snapback] Enig med du. De nye bildene hadde jeg klart meg uten, men streik er for drøyt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det eneste jeg ikke liker med den nye spoiler-greien er margen. Den er altfor stor, i alle fall på sidene. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Liker dere ikke tagger får dere la vær å bruke de, kan ikke helt fatte hvorfor et lite bilde i en tag skal være et problem. Hadde strengt tatt forventet mer bråk om at det står en <?php tag i kodebokser. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Liker dere ikke tagger får dere la vær å bruke de, kan ikke helt fatte hvorfor et lite bilde i en tag skal være et problem. Hadde strengt tatt forventet mer bråk om at det står en <?php tag i kodebokser. 7295274[/snapback] Flott at du stenger min tråd da, som faktisk er over en uke eldre enn dette emnet. Endret 16. november 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Flott at du bruker PM for slike meldinger da Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror virkelig at 5 brukere som streiker vil ha en enorm påvirkning på diskusjon.nos daglige drift. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror virkelig at 5 brukere som streiker vil ha en enorm påvirkning på diskusjon.nos daglige drift. 7299858[/snapback] Ja, hehe. Jeg har vendt meg til spoiler bildet nå, så jeg overlever Men jeg liker ikke det skjult tekst tingen da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Vi kommer ikke til å endre noe mer på disse taggene Endret 23. januar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg