Gå til innhold

Vi går i streik mot nye spoiler systemet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange bilder som ligger i skjul synes ikke lengre pga de marker teksten greiene. :(

Innlegga må berre redigerast/oppdaterast, so fungerer dei igjen, om eg har forstått rett. Er det dykkar eige innlegg, gjer det sjølv, er andre sine innlegg, be dei om å gjere det eller rapporter innlegget so fiksar ein moderator det. Det er berre ein feil som kom med at skjul-tagen vart oppdatert to gonger.

Noen som er enige?
Kort sagt: Nei.

Eg har ingenting imot nokon av dei nye tagane. Biletet (av desse) var inkludert i modulen for tagane (kjelde), det er ikkje noko Drift har lagt inn.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Dette er ingenting å streike for, om enkelte skulle streiket for noe så smått og ubetydelig som dette, ja da hadde hele forumet vært i streik for lenge siden på grunn av alle mulige slags andre rare beslutninger.

Ergo jeg er ikke enig. Og det å true med streik, er kanskje ikke noe som hjelper akkurat...

Lenke til kommentar
Synes ikke de bildene passer særlig godt inn, men jeg overlever jeg hvertfall.. Streike? Ok, så får du gjøre det da. Tror ikke det er så mange som egentlig bryr seg..

7221572[/snapback]

Enig med du. De nye bildene hadde jeg klart meg uten, men streik er for drøyt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Liker dere ikke tagger får dere la vær å bruke de, kan ikke helt fatte hvorfor et lite bilde i en tag skal være et problem. Hadde strengt tatt forventet mer bråk om at det står en <?php tag i kodebokser. ;)

7295274[/snapback]

Flott at du stenger min tråd da, som faktisk er over en uke eldre enn dette emnet. :hrm:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...