optimus78 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei, har de siste dagene sett etter ny skjerm. Etter en stund kom jeg over denne fra lg. En kontrast på hele 1600:1 er jo ganske lokkende! Men jeg har lite kunnskaper om lcd skjerm til pc så jeg lurte på hva jeg bør velge, om jeg skal ta denne eller en annen (forslag?). Er det noen som har denne fra lg? https://prisguiden.no/product.php?productId=47165Lg flatron Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har LG skjermer selv..Jeg har faktisk 2 stykker av denne typen. Jeg er veldig fornøyd med disse skjermene..Siden du spør etter L1952S så går jeg ut ifra at du ikke ser etter en widescreen skjerm.. Lenke til kommentar
optimus78 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Den kommer til å bli brukt mye til spilling så jeg lurte på hvor godt egnet den er til det. Det kan kanskje du svare meg på? Noen som kan gi meg en link eller lignende hvor dette er tatt opp før? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 SKjermen har ett 8ms TN panel fra LG.Phillips. Tviler på at etterslep er noe problem (TN paneler er de raskeste) Den skal ha ett godt kontastnivå også. (dynamisk?) Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har LG skjermer selv..Jeg har faktisk 2 stykker av denne typen.Jeg er veldig fornøyd med disse skjermene..Siden du spør etter L1952S så går jeg ut ifra at du ikke ser etter en widescreen skjerm.. 7219980[/snapback] Funker denne bra til spill?? jeg har lyst på en billig Widescreen jeg kan game med. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Jeg har LG skjermer selv..Jeg har faktisk 2 stykker av denne typen.Jeg er veldig fornøyd med disse skjermene..Siden du spør etter L1952S så går jeg ut ifra at du ikke ser etter en widescreen skjerm.. 7219980[/snapback] Funker denne bra til spill?? jeg har lyst på en billig Widescreen jeg kan game med. 7222051[/snapback] Den skal være veldig god i spill, ja. med tanke på bra kontrast og lav responstid Laang tråd om den her på forumet, mange positive erfaringer. Endret 5. november 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå