griZZli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hvor lenge er det lurt å ha laptoppen min på? har hatt den på i et par døyn nå. har en nesten ny acer, hvor lenge i mellom vær pause er maximum? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kommer vel helt ann på belastningen, hva driver den med? Står den kun på nedlastning? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den kan gjerne stå på døgnet rundt hele året så lenge den får god nok kjøling. Anbefaler å ta ut batteriet dersom PCen skal stå tilkoblet strømnettet i lengre tid. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) De eneste to punktene jeg kommer på er at et lithiumbatteri blir svakere når det blir oppbevart i høy temperatur, så det bør kobles ut når den skal stå på så lenge og at jo mer den står på jo kortere tid tar det for kjøleribbene å bli tettet av støv og annet, så den bør i så fall rengjøres oftere enn en med mindre bruk. Endret 5. november 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 helt vanelig romtempratur, helt vanelig ny bærbar, surfes med om dagen og laster om natten. tipps til enkel måte å få den til å kjøle bedre? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 tipps til enkel måte å få den til å kjøle bedre? 7219951[/snapback] Pass på at den får tilgang til luft slik at det ikke ligger masse papirer og sånt rundt den som sperrer lufttilgangen Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 min laptop har stådd på sirka hver dag i et år, å kan ofte ta opp mot en måned før jeg restarter den/slår den av for og frakte osv.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kjøp evt. en sånn her for bedre kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå