Nickname Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei Jeg hørte av en som kjøpte spillet i norge at de har tatt vekk blodet fra spillet. Det går heller ikke ann å sparke folk når de ligger nede. Er det slik det skal være, eller har norge fått en spesial versjon? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Heisann. Kjøpte spillet fra Free Record Shop idag, og der var det ihvertfall blod nok... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 står det ikke på noe Parental Control greie da? Kanskje det bare en mor som har låst spillet? :smile: Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 La oss HÅPE at ikke none norske mødre begynner å PESE me denne gta vesjonen åsså. For hvis det blir "benna" da blir jeg helt GAL ) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er den kommet på PC ? Eller når kommer den på PC? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Og, er det multiplayer? Lenke til kommentar
FFX Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har Vice og jeg kan trygt si at det er masse blod!! Mye bedre enn GTA3 for hvis du får headshots så tyter det blo ut av hue overallt ... og når dem ligger nede kan du sparke til det ikke er noe igjen av karen ;D Nei dette spiller ruler Du kan til og med kjøpe hus , strippeklubber og masse mer så du kan save der osv :razz: Og du kan hoppe ut av bilen i fart som er fett og se på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå