josteinaj Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 en venn av meg kjøpte billetter til ringenes herre nå på onsdag, men vi kan ikke gå og se den fordi vi har heldagsprøve i engelsk. Men jeg kan nok tenke meg at det er mange her på forumet som gjerne vil ha disse billettene (4 billetter, THX-storsal på Collosseum)... derfor poster jeg linken til disse billettene her: http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...82922/_22200740 Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 ingen som engang vil se ringenes herre? 7t og 11min igjen til auksjonen går ut. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kunne gjerne tenkten meg dem ja ! Haha tQft! Ser dette er den eldste traden her paa film forumet Fra 2001. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Trur du bør ha ein god grunn for å bumpe ein sopass gammal tråd. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Og så til spørsmålet alle lurer på: Fikk trådstarter solgt billettene? Og til de som kjøpte dem; var filmen bra? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 skam at han ikke skulka den heldagsprøven i engelsk spør du meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg