Stefan_B Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei.. var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men fant dette som det mest fornuftige valget. Altså.. broren min installerte noe på dataen min, så ikonene på skrivebordet fikk en stor hvit boks under seg som ligger over bakgrunnsbildet mitt, og jeg har fortsatt ikke klart å fikse dette.. er det noen som har en idè eller et forslag om hvordan jeg kan ordne det? PS: Se bilde hvis du ikke skjønner helt hva jeg mener Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://img221.imageshack.us/my.php?image=skrivebordin6.jpg Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jepp: Høyreklikk på min datamaskin > egenskaper > Avansert > Ytelse > Egenskaper > Huk av boksen som heter : Bruk skygger på ikoner på skrivebordet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Jepp: Høyreklikk på min datamaskin > egenskaper > Avansert > Ytelse > Egenskaper > Huk av boksen som heter : Bruk skygger på ikoner på skrivebordet. 7219811[/snapback] Det virka ikke Broren min prata om at han hadde høyreklikka på skrivebordet, så egenskaper, utseende, avansert og så hadde han skifta til en annen farge der. Og det er den fargen som gjør boksen synlig Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 prøv deg litt rundt da kan ta litt tid, men det er verdt d? jeg får sånn som deg, når jeg har markert et ikon... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gjør som broren din: Høyreklikk > Egenskaper > Utseende og velg et helt vilkårlig utseende, så trykker du bruk. Så gjør du det samme igjen, men denne gangen velger du utseende du vil bruke Kanskje det funker Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) prøv deg litt rundt da kan ta litt tid, men det er verdt d?jeg får sånn som deg, når jeg har markert et ikon... 7221644[/snapback] Ikonene er sånn uten at jeg har markert dem og jeg hater det Edit: Funka nå, takk for hjelpa Endret 5. november 2006 av Mavado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå