stonhans Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvorfor kan dere ikke ha en ukentlig podcast sånn som itavisen og www.mobile-review.com har? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvorfor kan dere ikke ha en ukentlig podcast sånn som itavisen og www.mobile-review.com har? 7219728[/snapback] Den hiver jeg meg på, helt enig med deg. Hører ukentlig på itavisen's podcast og hadde satt veldig pris på en podcast fra dere. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er enig der. Er sikker på dere ihvertfall har et par med radiostemme her:) Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Podcast hadde vært fett, men da bare for amobil? Hva med hw-nettverket sammenhengene? Hvis det blir uten noe spesielt stuido kan jeg godt slenge meg på, jeg har planer om egen podcast, og ha sikkert sansen for det. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er enig der. Er sikker på dere ihvertfall har et par med radiostemme her:) Hva med radiotryne? Teller det Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Heisann Vi driver stadig og tenker på nye tjenester. Podcast har vi forsøkt oss på tidligere, i samarbeid med Hardware.no, men disse fikk veldig dårlige lyttertall. Vi har derfor lagt dette på is inntil vi kan komme med et bedre konsept. Du kan laste ned de podcastene vi laget den gang her: http://www.hardware.no/search.php?filterSubject=202/ Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Heisann Vi driver stadig og tenker på nye tjenester. Podcast har vi forsøkt oss på tidligere, i samarbeid med Hardware.no, men disse fikk veldig dårlige lyttertall. Vi har derfor lagt dette på is inntil vi kan komme med et bedre konsept. Du kan laste ned de podcastene vi laget den gang her: http://www.hardware.no/search.php?filterSubject=202/ 7244217[/snapback] Itavisen snakker om mobiltelefoner også. Spesielt før sommeren. Det gjorde det ivertfall tidligere i år. Men det blir liksom litt tynt. Ellers har de en kjempe bra podcast. Derfor synes jeg at dere bør fortsette med podcastene. Det finnes interesse. Ikke alle har tid til å komme innom hjemmesiden deres vær dag. Og derfor kan det være greit med en ukentlig podcast som et sammendrag av ukens nyheter, messer, rykter, tester osv.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Heisann Vi driver stadig og tenker på nye tjenester. Podcast har vi forsøkt oss på tidligere, i samarbeid med Hardware.no, men disse fikk veldig dårlige lyttertall. Vi har derfor lagt dette på is inntil vi kan komme med et bedre konsept. Du kan laste ned de podcastene vi laget den gang her: http://www.hardware.no/search.php?filterSubject=202/ 7244217[/snapback] Itavisen snakker om mobiltelefoner også. Spesielt før sommeren. Det gjorde det ivertfall tidligere i år. Men det blir liksom litt tynt. Ellers har de en kjempe bra podcast. Derfor synes jeg at dere bør fortsette med podcastene. Det finnes interesse. Ikke alle har tid til å komme innom hjemmesiden deres vær dag. Og derfor kan det være greit med en ukentlig podcast som et sammendrag av ukens nyheter, messer, rykter, tester osv.. 7256576[/snapback] Og vist d blir for mye pes funker jo hver 14 dag også da, selv om ukentlig er bedre. Hadde uansett vært fett om dere kom med en podcast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå