Starscream12 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hele 6 sider! Jeg gleder meg så sykt. Har ikke gleda meg så mye til et spill siden WoW. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) De tre siste sidene kom i ettermiddag! har allerede lest de tre første, og kan ikke si annet en at jeg gleder meg sinnsykt mye! Skal lese de tre siste nå! Edit: Har lest de nå! Fytti katta! Gleder meg så inmari mye! Endret 5. november 2006 av Wackee Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er de spoilerific, eller noe? Prøver å holde meg unna spoilers så mye som mulig. Vil helst gå inn i spillet uten å vite hva som skjer. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det er ikke rett lite spoilere nei! (Spolierwarning?) Men det er ikke så mye i fra selve spillet heller, men man må jo avsløre litt skal man forklare slik som Matt Casamassina gjøre her. Personlig så mener jeg at han forklarer mere konseptet enn handlingen og jeg gleder meg enda mere til spillet etter å ha lest det han har skrevet! Endret 6. november 2006 av Wackee Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hmm tror jeg holder meg unna den allikevel. Eneste jeg trenger å vite om gameplayet er: 'Funker det?' og i følge alle impressions som har kommet i de siste dagene ser det ut til at svaret er 'JA!' Hype = :dribble: Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Uuups sorry. MYE spoilers, men AWESOME game. Holder ikke ut. KOM NÅ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg begynte å lese, men stoppet raskt når spoilerne begynte å komme. Jeg fikk hvertfall med meg konklusjonen (bladde forbi alle spoilers), som var svært så bra. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gidder ikke å lese, da jeg er helt spoilet ut etter traileren. Men om kontrollen funker, skal Wii i hus. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var en del spoilers ja. Leste vel ned side 2 ellernosnt før jeg stoppa Drømte om dette spillet i natt jeg.. Sier litt =o Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har lest mye av previewen, og inntrykket jeg har fått av spillet er mildt sagt bra. Bladde forøvrig over spoilerne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gameplayet er godkjent for lenge siden (fy flate, gled dere!), og jaggu er ikke historien også mer enn klarert fra min side. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 DER VAR MIN WII BESTILT.. *åhh.. deilig å få det ut* Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gikk i "fella" å leste alt Angrer litt nå, men jeg var for svak til å unngå det. Men nå gleder jeg meg bare enda mer Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 til dere som lurte på om kontrollerene funka, så sa skribenten at han likte det veldig godt, og at det føles naturlig. Dette blir syyykt digg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jepp, Oz, det er så naturlig det kan bli! Å spille det på GC blir bajs i forhold! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er det bare meg, eller er det flere som synes Zelda 3 til snes er det beste i serien? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pleier ikke la meg hype av IGN, men må si at den previewen fikk meg til å sikle litt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) er det bare meg, eller er det flere som synes Zelda 3 til snes er det beste i serien? 7229355[/snapback] Veldig enig. Spilte gjennom det her om dagen for å lade opp til TP! Helt fantastisk stemning i det spillet altså! Noen som har hørt Apocalyptica forresten? Man burde nesten ha bedt de gutta å lage musikk til et Zelda spill. Mektig, mektig musikk. Endret 6. november 2006 av Benbjo Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er det bare meg, eller er det flere som synes Zelda 3 til snes er det beste i serien? 7229355[/snapback] Veldig enig. Spilte gjennom det her om dagen for å lade opp til TP! Helt fantastisk stemning i det spillet altså! 7229437[/snapback] Samme gjør jeg med Ocarina of time. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er det bare meg, eller er det flere som synes Zelda 3 til snes er det beste i serien? Støtter deg 110% dersom det er "A link to the past" du refererer til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå