DrSpawn Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ferdig med MediaBoxen og Xcardet er på plass. Nå mangler jeg bare et lite suroundanlegg! Her har jeg gjort et forsøk på å lage en ny side om det hele. Er på ingen måte ferdig med den, men man kan jo titte på bildene. Link: http://home.no.net/mediabox/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Den ble kul den. Men er det ikke på tide med ny skjerm? Eg spanderer! Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Den var jo sinnsyk fet! Å ja, det er på tide med ny skjerm Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hvordan nøyaktig oppnådde du den råe finishen på fronten? Du nevnte noe med plexi - men kan du forklare dette litt nærmere? Hva er hardware og psu? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Liker dere ikke widescreenen min? :smile: Skal jo egentlig kobles til TVen da. Finishen er virkelig enkel å oppnå, bare mal baksiden på plata, ungå å få riper i front. Jeg spraya min med silkematt svartmaling. For å fjerne merkene etter saginga på kantene sliper man først med grovt derreter med finere. Tilslutt polerer man med drill og polerskive og vips så har man en glatt og helt gjennomsiktig finish! Legger ut et par bilder til når jeg får tak i "solfilm" til å dekke LCDen med. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Skikkelig fin :smile: Ta den med på lanet i siggen.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Den var pen den ja. Men du burdte skamme deg. Du har jo ikke overklokking.no på linker en gang... Dette er for dårlig :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Off topic: Robkvi ka ble det av infoen du skulle komme om linje hastigheten til lanet? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hmm... Har du hk og alt annet i en sånn liten ting ? menne du har et veldig lite hk da.. menne .... korleis er det beste måten og feste hk ? i mitt gamle kabinnet da vaar det skrudd fast? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Jeg benytter meg av et EPIA mini-ITX HK fra VIA, det er kun 17x17cm stort! Har skrudd HKet fast ja, det lønner seg vel det ja :smile: -Kommer et par bilder til ikveld, fått tak på solfilm! Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Stilig den der. Har tenkt litt på å lage en mini-PC. Men har noen spørsmål. Håper noen kan svare på dette! Lurte bare på om noen som vet hvor kraftig strømforsyning som trengs for å drive en slik PC (EPIA 933 MHz). Kan vel ikke trenge all verdens. På denne brukte de bare en 95 watts PSU. http://www.mini-itx.com/projects/humidor2/page2.asp Noen som vet av noen web-shoper som selger lignende PSU'er i Norge? Ser at du gikk til innkjøp av en dedikert divx-dekoder. Klarer ikke CPU'en dette bra nok? Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Genialt gjort! Men den skjermen passa på en måte ikke inn ved en sånn box! Lenke til kommentar
kyre Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Her er det bilder av mitt ikke helt ferdige mediabox project http://home.no/kyre/bilder/ Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Du kyre! Kordan fikk du til det derre "Media BoX" klistemerket?? er det son dem gjor på metku.net? der dem brukte son transparang til overhead??? Svar fort plz.... Trenger en sonn til datan min!!!!! Lenke til kommentar
kyre Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 jupp det er dritt lett å lage men det er tøfest med lys bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå