brrah Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hallo! Har nettopp kjøpt meg en brukt nc6000, ca 1 år gammel. Greia er at jeg kun får USB1 hastighet av portene.. Så når jeg f. eks skal unrare en fil på den eksterne hardisken tar det en evighet... Noen som kan fortelle meg om jeg i det hele tatt har USB2 eller om jeg trenger driver eller slikt? TAkknemlig for svar! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei ! Har du installert Windows SP2 ? Tror USB2.0 drivere skal følge med der. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Ja... Har innstallert SP2... Merkelig greier... Takker for svar btw Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sjekk hvilket chipset maskinen bruker, og pass på at du har lagt inn siste chipsetdrivere. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Sjekk hvilket chipset maskinen bruker, og pass på at du har lagt inn siste chipsetdrivere. 7220995[/snapback] Det hjalp vettu! Takker. Har en ting til, får ikke mic'en til å funke, finner heller ikke drivere til denne, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Mikrofonen skal da være koblet rett på lydkortet, tror ikke den trenger noen egne drivere. Kan likegodt være en feil innstilling i Windows eller driver (som jeg regner med at du har installert ). Endret 6. november 2006 av Dradd Lenke til kommentar
brrah Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jada, har innstallert lydriver, får teste mer når jeg kommer hjem fra skolen... Noen som vet hvordan jeg kan skru opp maskinen og fjerne evt. støv som måtte befinne seg der? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå