Pellick Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vanilla ble vel markedsført som "limited edition" her til lands hvis jeg ikke husker feil, så den var vel ikke ment å bli værende med mindre salget gikk mye bedre enn forventet. Jeg har ingen problemer med å forstå at drikken passet nok kun for de med en spesiell forkjærlighet for vanilje. Jeg var en av dem Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har en Cola Blak stående her en flaske lagd av aluminium veldig kul flaske har gått ut på dato for lenge siden, fikk ikke smakt på den Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 synd at den forsvant... husker at den smakte bra... namnam.. sikkert ett eller annet land som selger den ... kanskje jeg skulle tatt å sett om jeg fikk meg en kasse en eller annen plass... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 fant ikkje vanilla coke.. men fant dark cherry vanilla, men vet dokker ka eg fant.. pepsi diet vanilla... satt i gang med å bestilla 5x12 boksar 27 dollar .. yeah... billig... VETT dokker ka shipping kostandane va... OVER 300 dollar... dreit meg litt ut der... menne... fikk ordren kanselert.. takk og lov for d.. tenkte kanskje det va 50-70dollar i frakt.. menne.. 300... d va litt vel drøyt.. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Den smakte så drit at ingen ville ha den.. så da er det vel ikkje vits å selge den? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Megabump, men; er det noen som har sett spor av denne brusen nylig? Noen som vil lage en facebook-kampanje? Urge fikk sine 1,5 l, da syns jeg vi skal få våre 0,5 l... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Megabump, men; er det noen som har sett spor av denne brusen nylig? Noen som vil lage en facebook-kampanje? Urge fikk sine 1,5 l, da syns jeg vi skal få våre 0,5 l... De fleste butikker kan ta inn bokser (0,355L) med Vanilla Coke fra Oluf Lorentzen (som importerer mye rart), grunnen til at det ikke er så mange som gjør det er kanskje det at boksenes strekkodeformat ikke er støttet av systemene deres. Det er allerede en ganske stor gruppe på Facebook, men jeg tror ikke at de har fått utrettet noe særlig. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Såg nylig vanilla coke i den spar butikken her, angra litt på at eg ikkje kjøpte! For no har dei ikkje meir igjen Veit ikkje kor ofte dei tar inn men.. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eller dere kan dra til svinesund og kjøpe vanilla coke der, har selv gjort det mange ganger. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Eller dere kan dra til svinesund og kjøpe vanilla coke der, har selv gjort det mange ganger. +1 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvilke butikker i Svinesund selger VC? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Arghh, var en tur på Valle, Så en Cherry Coke på butikken der kan ikke huske og ha smakt den før så hadde tenkt til å kjøpe den. Men skulle tilbake dagen etterpå så da tenkte jeg at jeg kjøper da, men de var utsolgt Er denne cherry Coke noe god? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er denne cherry Coke noe god? Nei. Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) jeg synes den var kjempego ;P spesielt ittesmaken, men alle andre suns den e ekkel.. (vanilla) Endret 13. juli 2009 av Markus84 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Åh, jeg elsket Vanilla Coke! Fatter ikke hvorfor de tydeligvis tok den bort.. Jeg skal tråle alle velassosierte butikker i Trondheim i tilfelle rottefelle ullefille de fremdeles har noen flasker. I mellomtiden koser jeg rett som det er med en Dr.Pepper - den er en liten trøst i alle fall. Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det noen som vet av butikker i Trondheim som har Vanilla Coke? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Husker en gang når jeg var liten, at jeg var alvorlig syk og måtte ta en fæl medisin. Smaken av Vanilla Coke minner veldig mye om den medisinen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Var i Nordby-senteret igår og endelig fant jeg Vanilla Coke'n, ble 2 kasser som ble med hjem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvor fant det? Mener at de hadde sluttet å selge det på MaxiMat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå