Gå til innhold

Hva skjedde med Vanilla-Coke?

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
                        :w00t: GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! :w00t:

7219620[/snapback]

Du er ikke den eneste som savner den... :(

7219662[/snapback]

støttes.

7219790[/snapback]

Dere er vel de tre eneste. :p

7858612[/snapback]

Da får du lese litt mer nøye i tråden.... ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5432143541

Leste i Handelsbladet i dag noe spennende:

"Coca-Cola-sjef Neville Isdell gjorde det stikk motsatte av hva trendsynserne rådet ham til: Istedet for flaskevann, juice og te satset han på god, gammeldags, kullsyreholdig brus.

Konsernets lokalavis, Atlanta journal-Contitution, trekker frem Coke Zero, som har solgt mer enn 120 millioner kasser i 14 land siden lanseringen i fjor.

Isdell planlegger også vitamin-beriket Diet Coke Plus, og en ny Zero-variant: Vanilla Coke Zero." :ohmy:

Lenke til kommentar

Vanilla Coke har eksistert lenge i usa og andre land som fks Sverige.

Som med alt annet som er nytt , må det bra salgstall til for at et produkt skal få være videre på markedet. Desverre for Vanilla Coke solgte det alt for dårlig her i Norge.

Rekk opp hånda den som kjøpte seg noen kasser Vanilla Coke rett før de slutta og selge det :w00t:

Lenke til kommentar

Vanilla coke var ok den første gangen eg smakte den og deretter var den dritt. Eg foretrekker heller cherry coke eg. Den blir solgt på meny i bergen iallfall. Prisen er ikkje akkurat hyggelig. Men eg syns den er verdt det.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Jeg er glad den ble borte. Makan til ille brus !

8209742[/snapback]

Hvorfor skal den fjernes? På grunnlav av du ikke liker den? Å nei, det er jo sant. Du er jo konge over verden...

8211493[/snapback]

Du trenger ikke å være så jævla ovenpå selv vet du?

Lenke til kommentar

Nei, du veit. Kongen befaler :p

Jeg ser ikke problemet at den var i butikkene. Hvorfor skulle den fjernes. Var den til trussel mot rikets sikkerthet, eller ville vi bli invadert av marsboere?

Den som måtte like den, brude få lov til å kjøpe den. Og de som ikke ville drikke den, kunne holde seg unna..

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet at den var i butikkene. Hvorfor skulle den fjernes. Var den til trussel mot rikets sikkerthet, eller ville vi bli invadert av marsboere?

8211629[/snapback]

øhhh...ja, har du ikke fått med deg det?

Coca-Cola innledet jo samarbeid med Ailens når de utviklet brusen. Foreslår at du setter deg ned litt å leser de seriøse artiklene på internett som er skrevet om emnet før uttaler deg slik.

tihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...