Gå til innhold

Hva skjedde med Vanilla-Coke?

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Nevn noe sunnt som er coooolt da

7477367[/snapback]

Nettopp! Om Vincent Vega drikker det, kan jeg drikke det.

7477964[/snapback]

Men det kan du ikke. Hehe. :p

Jeg rakk aldri å smake Vanilla coke jeg. Turte aldri fordi alle gikk rundt å prata om hvor piss den smakte. Har ikke Pepsi no' vanilla greier og? Eller, er det bare cappuccino ..?

7478255[/snapback]

Pepsi Cappuccino, ja. Smaker elendig. Vet ikke om de har rukket å fjerne den fra markedet ennå, men det er selvsagt bare et tidsspørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener å huske at vi (jeg og mine kompiser) konkluderte med at det smakte Hoste-Saft, noen som sier seg enig?

Ellers kan jeg jo trekke frem en telefonsamtale mellom meg og pappa jeg husker veldig godt. Han hadde følt seg skikkelig dårlig en morra (magetrøbbel) og var derfor seint til jobb, for å forbedre magen litt stakk han innom butikken og skulle ta med seg en flaske Cola, dog av den vanlige sorten. Det som skjedde når han satt seg i bilen og tok en slurk av flaska ble vondt være, etter å ha tørket seg rundt munnen sto det på flaska, ja - Coca-Cola Vanilla :)

Nå skal det det til Vanillas forsvar si at far er av den eldre sorten (50+), men likevel, morsom historie syns jeg.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er den samme Vanilla Coke som Vincent i Pulp Fiction bestiller i pubben. Det er sannsynligvis Cola tilsmakt med vaniljeessens. Mens den driten her lukta karamell og smakte..rart. Ikke vanilje hvertfall.

7497605[/snapback]

Da er det vel like greit at den forsvant.

Lenke til kommentar
Hehehe, Mr.Lee, jeg skjønner at du enda lever i mørket! For å lære seg å like denne drikken, må du drikke en go' del. Skal innrømme at den første kjeften kunne minne noe om dø-hæstræv, men etter noen flasker, iskalde sådan, er det ren perfeksjon!  :dribble:

7219671[/snapback]

Ja, første røyken smaker også forjævlig... Meeen, bare man røyker mange nok...

Synes godt at importøren av Cola her på mo bare kan skippe vaniljecola...

Skal du ha grusomt kliss, så kan du jo drikke Dr. Pepper... Det smaker jo også forjævlig.. Men, drikker du det lenge nok, så lærer du deg å like det skal du se.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vanila Coke smakte bare bedre og bedre synes jeg.

Første gangen var den ok, neste gang bedre, så himmelskt. :)

Som andre har skrevet den var utrolig god iskald.

Synd den ble fjærna fra markedet.

Fikk flere venner til å teste den, etter å drukket den et par ganger likte dem den bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Huff syntes den colaen smakte såpe. Prøvde den en gang og aldri mer. Glad den ble fjerna fra butikkhyllene.

7648474[/snapback]

Det finnes fortsatt brus jeg ikke liker i hyllene, men det betyr ikke at jeg vil føle meg bedre om de blir fjerna.

Lenke til kommentar
Huff syntes den colaen smakte såpe. Prøvde den en gang og aldri mer. Glad den ble fjerna fra butikkhyllene.

7648474[/snapback]

Det finnes fortsatt brus jeg ikke liker i hyllene, men det betyr ikke at jeg vil føle meg bedre om de blir fjerna.

7649728[/snapback]

Ikke sant? Selv velger jeg ofte å rett og slett ikke kjøpe brus jeg ikke liker. Enkel og effektiv strategi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...