Vetlite Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Colaen var ikke stygg den, men måtte jo ha et do i nærheten etter ei flaske Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Colaen var ikke stygg den, men måtte jo ha et do i nærheten etter ei flaske 7220869[/snapback] haha Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg fant, jeg fant ... i Frankrike, riktignok . Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Savner vanilla coke jeg og Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg fant i England, i April, det var digg. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vanila Coke tror jeg at jeg tok én slurk av. Det var noe skikkelig søppel. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Savner vanilla coke jeg og 7222098[/snapback] jeg og Jeg fant i England, i April, det var digg. Du er heldig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er du frekk? Synd jentene som kjøpte til meg ikke husket hvor butikken lå. Fant bare Vanilla Light dagen etterpå. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vaniljecola kan fort fiksees i heimen - bare ta en god slump vaniljeessens i den kulørte sukkerlaken, og du er i boks. Forøvrig var jeg en av de 20-30 menskene i hele landet som likte vaniljcola, så ikke rart Coca Cola Norge la prosjektet på is. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kjøpte vanilla coke i Russland i vår...til 5 kroner for tolitersflaske:P Gikk ned noen liter cola da ja.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Herregud, vanilla coke er så kjipt som det går ann. Gi meg Coca-Cola Blak. Nammenam! Synd at man ikke har lov til å ta med noe særlig med væske ut av landet lenger. Tok med 2 six-packs hjem fra Frankrike og til HW-LAN! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mener å ha smakt den og, men var ikke akkurat min smak for å si det mildt. Hva har de blanda egentlig? Cappucino og Cola? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis det inneholder cappucinoekstrakt, er jeg skeptisk. Smakte Pepsi Max Cappucino da den kom for kanskje et halvår siden, og den var jo avskyelig. Anyway - Vanilla Coke var god (dog veldig temperaturavhengig som flere har påpekt), og jeg kunne tenkt meg å få den tilbake. Fant imidlertid noe her som kanskje kunne vært noe å prøve: Vanilla Coke Syrup 1 1/2 cups granulated sugar 1 1/2 cups water 1/2 teaspoon salt 2 tablespoons vanilla extract Mix sugar, water and salt in a small saucepan. Heat to boil, then boil gently for 5 minutes. Remove from heat and stir in vanilla extract. Use one shot per can of coke over ice for vanilla coke. (kilde: http://www.recipestogo.com/syrup/syrup40.html) Virker ikke akkurat komplisert, og sikkert effent nok dersom man får det til rett. Regner med at dette ligger nærmere hva de serverte på Jackrabbit Slim's også. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har de den f. eks i Sverige? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vanilla-Coke smaker dritt, og ja Cola suger Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hva skjedde med Vanilla-Coke? Masse rart Endret 7. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Coca-Cola Blak er alt annet enn Pepsi Max Cappucino. Pepsien smaker dritt. Blak, etter min erfaring, avhenger av temperatur. Har den stått varm en stund så er kaffesmaken veldig framtredende. Er den kald så merker du den nærmest bare som en ettersmak. Dette gjelder dog den franske versjonen. Jeg har ikke smakt den Amerikanske eller Kanadiske. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vanilla Coke vil jeg også ha mer av! Kjøpte med meg 4 liter da jeg var i Tyskland for et år siden, forsvant altfor fort! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Skal tro om de fører vanilla coke i Finland...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 I filmen Pulp Fiction fra 1994 bestiller Travolta en Vanilla Coke i en amerikansk pub som om det var det mest naturlige i verden. Så enten var de dødstrege å lansere den i Europa, ellers var det noe helt annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå