Bjorhus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hvor ble det av Vanilla-Coken?! Brusen som jeg synes var jæ***! god (siden Travolta drikker den i "Pulp Fiction".) Snakket med Coca-Cola leverandøren på Mo i Rana, og han hevdet at herligheten ikke lengre var å oppdrive, selv for ham!! Synes dette er en synd og en skam! GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! Endret 4. november 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hva som skjedde med den? Tja, den døde som naturlig følge av at de fleste syntes den smakte værre en død hesterumpe? Å se Travolta drikke det på film er en ting, for da slipper man å kjenne smaken selv! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Du er ikke den eneste som savner den... Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Hehehe, Mr.Lee, jeg skjønner at du enda lever i mørket! For å lære seg å like denne drikken, må du drikke en go' del. Skal innrømme at den første kjeften kunne minne noe om dø-hæstræv, men etter noen flasker, iskalde sådan, er det ren perfeksjon! Endret 4. november 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skjønner at tråden ikke handler om personlig smak, men jeg må bare si at jeg syntes denne var særdeles kvalm, litt for mye av det gode. Ang. ditt spørsmål "Hva skjedde med Vanilla Coke" så kan jeg opplyse om at den den ble trukket fra det Norske markedet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Du er ikke den eneste som savner den... 7219662[/snapback] støttes. Den er dypt savnet. Men det går ann å blande vanlig cola med vanilje saus Prøvd, og det er ikke helt det samme, men ikke langt unna. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 støttes. Den er dypt savnet. Men det går ann å blande vanlig cola med vanilje saus Prøvd, og det er ikke helt det samme, men ikke langt unna. 7219790[/snapback] Hehehe, et nokså drastisk tiltak vil jeg si! Hadde det ikke vært bedre med vanilje-essens? Slik slipper man at stasen klumper seg i glasse, vil jeg tro Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) støttes. Den er dypt savnet. Men det går ann å blande vanlig cola med vanilje saus Prøvd, og det er ikke helt det samme, men ikke langt unna. 7219790[/snapback] Hehehe, et nokså drastisk tiltak vil jeg si! Hadde det ikke vært bedre med vanilje-essens? Slik slipper man at stasen klumper seg i glasse, vil jeg tro 7219823[/snapback] det har jeg ikke prøvd. Men vanilje saus fungerte utmerket Endret 5. november 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Jaha, og jeg elsker hitler! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Jaha, og jeg elsker hitler! 7219855[/snapback] HAHAHA, Du er morsom! (?) Din post var da vel høyst unødvendig? Dette er ett seriøst emne for mange, finn din egen tråd å besudle med slikt usaklig vissvass. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Jaha, og jeg elsker hitler! 7219855[/snapback] HAHAHA, Du er morsom! (?) Din post var da vel høyst unødvendig? Dette er ett seriøst emne for mange, finn din egen tråd å besudle med slikt usaklig vissvass. 7219879[/snapback] OK, jeg skal si det slik at alle skjønner hva jeg mente! Jeg synest at Vanilla Coce var en skam for Coca Cola, men jeg aksepterer at neo n er rare (bare tuller) og liker den Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 GI OSS TILBAKE VANILLA COKE! 7219620[/snapback] Norge er et lite land, det er dessverre ikke plass for det herlige mangfoldet av drikker man finner i f.eks. Tyskland eller England Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ach mein göt, vanilla coke er dritdigg. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Var sikkert ikke så mange som kjøpte den så derfor slutta dei å produsere eller inportere. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 De slutta å produsere den pga de ikke solgte godt nok, akkurat som Urge i sine gamle dager. Men om dere gjør som oss Urge-freaksa og maser uten å gi dere, så kanskje de innfører det igjen, som de gjorde for oss:) Bare synd de aldri kom tilbake med 1.5 litersflaskene :\ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg skal ikke legge det under et bord... Jeg prøvde den aldri! Men har hørt mange forskjellige meninger om den...! Smaken er jo tross alt som et oppskjært rundstykke med smør, ost og skinke på. Det er delt! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 siden den er trukket fra det norske markede er det vell ingen fare for at den kommer tilbake altså? hmm, syns den også smaker temmelig heslig, men kanskje den bør nytes ekstra ekstra kald for at den ikke skal smake helt jævlig? ikke vet jeg, drikker vanlig cola jeg eller Urge som Mow sier Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 siden den er trukket fra det norske markede er det vell ingen fare for at den kommer tilbake altså? hmm, syns den også smaker temmelig heslig, men kanskje den bør nytes ekstra ekstra kald for at den ikke skal smake helt jævlig? ikke vet jeg, drikker vanlig cola jeg eller Urge som Mow sier 7220821[/snapback] Var ikke så fan av vanilla coke selv, men jeg vet hvordan jeg reagerte når de trakk Urge fra markedet, ble skikkelig gretten. Godt at vi nordmenn er kjent for å være sta og masete Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) sant det, men da burde vi urge freaks bli enda mer masete og mase til oss 1.5 L flaskene tilbake! Endret 5. november 2006 av SCV Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sendte mail til coca-cola fabrikken for et par år siden og spurte om mulighetene til å gjeninnføre 1.5L flaskene til Urge, da fikk jeg svaret at de ikke hadde noen som helst planer om å produsere dette igjen. Trist er det. Men kanskje la vanilla coke folka få igjen tråden sin. Føler at jeg hijacket denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå