Gå til innhold

SE w810i vs SE k800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett på både w810i og k800. Kva mobil bør eg velge? w810i er 500kr billigere..

7219466[/snapback]

Jeg villle kalle k800i og w810 totalt ulike telefoner, og det ville være dumt å velge en telefon fremfor en annen. Selv har jeg k800i og ville ikke byttet den for noe annet.

Det du bør legge vekt på ved valg av en av disse telefonene er etter min mening;

k800i har 3G, det har ikke w810i som har EDGE.

k800i har 3,2 mpix kamera, det har ikke w810 som har 2.3 mpix

w810i er en walkman telefon, noe som k800i ikke er i nærheten av. (etter min mening, men det er da heller ikke derfor jeg skaffet meg en k800i)

Hvis du skal høre på musikk er det kanskje greit å merke seg at k800i har støtte for A2DP (trådløs overføring av musikk fra headset med relativt høy kvalitet) det har ikke w810.

Ellers er begge telefonene etter det jeg kan forstå relativt like. :ph34r:

Lenke til kommentar
w810i er en walkman telefon, noe som k800i ikke er i nærheten av. (etter min mening, men det er da heller ikke derfor jeg skaffet meg en k800i)

7220002[/snapback]

Eneste som skiller de to er fargen på MP3-spilleren, egen tast som startet musikken (isteden må du trykke pil opp og start) og hva som følger med i pakken.

Jeg vil nesten si K800i er en bedre MP3-telefon om du skal bruke den mye nettopp pga A2DP, noe jeg nytter hver dag. På den andre siden, det følger med 512 MB minnekort i esken til W810i så om pris er avgjørende vil W810i være best mht musikk.

2,3 MP? :p

Lenke til kommentar

7220002[/snapback]

Eneste som skiller de to er fargen på MP3-spilleren, egen tast som startet musikken (isteden må du trykke pil opp og start) og hva som følger med i pakken.

Jeg vil nesten si K800i er en bedre MP3-telefon om du skal bruke den mye nettopp pga A2DP, noe jeg nytter hver dag. På den andre siden, det følger med 512 MB minnekort i esken til W810i så om pris er avgjørende vil W810i være best mht musikk.

2,3 MP? :p

7220060[/snapback]

Aiaiai, sarkasme :blush: Ja, det er visst 2.0 mpix kamera på w810i og ikke 2.3 mpix.

Og ja, det følger ikke med M2 kort til k800i, noe som er bittelitt irriterende.

Lenke til kommentar
joystick [...] er ensbetydende med problemer

7221694[/snapback]

Joysticken på K800i skal være vakumforseglet.

Jeg har i hvert fall ikke hatt noe problem med min. :)

7221707[/snapback]

Skal visst stemme det. Joysticken på k800i er av den nye, mirakuløst forbedrede utgaven som ikke kneler for et støvkorn eller tre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...