Dj_binzo Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) For et par uker siden kjedet jeg meg veldig, så jeg logget inn på msn med adr: [email protected] Og tro det eller ei så kom jeg inne Det eneste problemet er at jeg ikke veit hvor jeg kan lese mail.. Så nå spør jeg alle dere der ute om dere kan hjelpe meg med å finne en måte å lese e-posten på denne mailen.. Mvh Binzo Endret 4. november 2006 av Dj_binzo Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hjelpe deg til å lese andre sin mail? Nei! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skrev du inn passordet også? Er vel bare å bruke øynene litt, så finner du fort ut hvordan. Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Ja jeg skrev inn passord oxo. bare flax at jeg kom inn på første forsøk. Hadde jeg ikke det hadde jeg heller ikke prøvd mer. Men jeg vil prøve å finne den rette eieren av mailen, det er derfor jeg trenger å finne siden hvor jeg kan lese mailen.,, Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må si at dette høres veldig suspekt ut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja jeg skrev inn passord oxo. bare flax at jeg kom inn på første forsøk. Hadde jeg ikke det hadde jeg heller ikke prøvd mer. Men jeg vil prøve å finne den rette eieren av mailen, det er derfor jeg trenger å finne siden hvor jeg kan lese mailen.,, 7225879[/snapback] Bare la den være Hvor logget du inn fra? Hjemme? Du bare testet ut en random e-post adresse og et random passord? Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja jeg skrev inn passord oxo. bare flax at jeg kom inn på første forsøk. Hadde jeg ikke det hadde jeg heller ikke prøvd mer. Men jeg vil prøve å finne den rette eieren av mailen, det er derfor jeg trenger å finne siden hvor jeg kan lese mailen.,, 7225879[/snapback] Bare la den være Hvor logget du inn fra? Hjemme? Du bare testet ut en random e-post adresse og et random passord? 7226968[/snapback] Ja, var bare helt random adr og passord. Logget inn fra skolen jeg gikk på... Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Må si at dette høres veldig suspekt ut. 7226725[/snapback] Suspekt? why? er det no galt med å prøve å finne den rette eieren? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, var bare helt random adr og passord. Logget inn fra skolen jeg gikk på... 7227203[/snapback] M.a.o; en jente han er interessert i har glemt å skru av "husk brukernavn" eller hva det nå enn er, og Dj_Binzo har sittet og testet ut passord til han ble grønn i trynet. Jeg antar at jenten vil ha mailen sin i fred. Og dessuten er det ikke det helt store problemet å finne ut hvor mailen er når en er innlogget, bare så det er sagt...... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor skal du finne eieren? Så du kan gå til han/hun og si "Hei, det er jeg som logger/logget på MSNen din."? Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja, var bare helt random adr og passord. Logget inn fra skolen jeg gikk på... 7227203[/snapback] M.a.o; en jente han er interessert i har glemt å skru av "husk brukernavn" eller hva det nå enn er, og Dj_Binzo har sittet og testet ut passord til han ble grønn i trynet. Jeg antar at jenten vil ha mailen sin i fred. Og dessuten er det ikke det helt store problemet å finne ut hvor mailen er når en er innlogget, bare så det er sagt...... 7227244[/snapback] Seff, du har helt rett jeg satt og skrev inn passord til jeg var grønn i tryne. Har jo ikke no annet å gjøre. Lenke til kommentar
Dj_binzo Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hvorfor skal du finne eieren? Så du kan gå til han/hun og si "Hei, det er jeg som logger/logget på MSNen din."? 7227257[/snapback] Vel egentlig ikke nei. hadde vel heller tenkt å si. "Hei, du burde kanskje ta og passe litt bedre på mailen din. Og skaffe deg et sikkert passord".. For å si det sånn, jeg er ikke ute etter å "skade" noen.. Synes bare det var litt funny at jeg kom inn på msn på 1. forsøk. med en random adr og psw. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Seff, du har helt rett jeg satt og skrev inn passord til jeg var grønn i tryne. 7227458[/snapback] Synes bare det var litt funny at jeg kom inn på msn på 1. forsøk. med en random adr og psw. 7227471[/snapback] Akkurat. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vi ønsker ikke diskusjoner rundt hvordan man får logget på andres msn, og hvordan man får tilgang til andres mail. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg