Piratpjokken Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er nok ikke bare jeg som blir syk av å se på de vitsene som hele tiden går som "morra di blablabla". 1 av 20 er kanskje litt morsom. Men de andre..... Så hvor mange deler min følelse ovenfor denne typen "humor"? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er det ikke bare til å la være å lese de da hvis du tar deg så nær av de? Fleste spøker er jo bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Men det er fortsatt bare dumt! I tilleg er det tusenvis av dem som blir søren meg brukt i dagligdags tale.. Får så lyst til å slå ned de som liksom bare spytter det ut av seg... I rette tilfeller kan det være nokså morsomt! Men ikke når du bruker det hver gang noen spør deg om noe Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Irriterer meg når de roper en forkortet verisjon av den i klasserommet, 'MORDI!1'. Når de først skal velge den dårligste fornermelsen, skal de forkorte den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå