IcedInsanity Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Når eg er på do..når eg sitter...så viss eg tar tak i pipen og drar den oppover slik at eg ser pungen godt da er det ak som om det bølger inne i pungen..ak som bølger som bølger frem og tiblake Har noen andre å merket dette på seg selv..eller er det bare min pung som lever sitt eget liv?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Min lever sitt egen liv, den tar over kroppen min Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er vel vaeske i pungen, saa det er vel det du ser. Ellers saa lever vel den like mye som resten av kroppen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hele det området der har sitt eget liv. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hele pungen er dekket av et muskellag som heter tunica dartos. Dette tilhører en form for muskulatur som kalles glatt muskulatur - muskler som du ikke har noen kontroll over selv. Tunica dartos reagerer på berøring og temperatur, og kontrollerer "rynkingen" av huden, for å bestemme hvor langt fra kroppen pungen henger. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lærte akurat om dette i dag All huden på pungen er der pga den skal regulere seg etter varmen/kulden sån at spermen ikke blir ødelagt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Spørsmål: Lever pungen Svar: Ja Årask: Huden er kroppens største organ og lever sitt eget liv slik sett. Da pungen er innhyllet i skinn, lever den sitt eget liv ettersom det blir varm/kaldt. Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse. 7264670[/snapback] Herregud! ossen klarer dere å finne på så syke kommentarer? dør av latter! :!: Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Freak627: Det er ikke verre enn å ha tilbragt litt tid på forumet, samt at slike kommetarer spretter frem nå og da. On-topic: Ja, pungen din lever. Pass nå på å ikke trekke forhastete beslutninger, vi vil jo ikke at du skal amputere hele pungen bare fordi aliens inni der driver og bølger i huden. "The aliens will take your "pung" and run experiments on it" Endret 11. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse. 7264670[/snapback] Herregud! ossen klarer dere å finne på så syke kommentarer? dør av latter! :!: 7264687[/snapback] På Neo sin skjerm sto det "The Matrix has you". På min står det "HW Nettverket har deg". Forklarer vel sitt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse. 7264670[/snapback] Herregud! ossen klarer dere å finne på så syke kommentarer? dør av latter! :!: 7264687[/snapback] Faen. :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Som f.eks når du hopper rett i iskaldt vann. Da skrumper alt der nede inn så mye at du må skrive "bø" på tommelen og stikke den opp i rompa for å skremme frem pikken når du skal tisse. 7264670[/snapback] Åh, fytte, GULLKORN! Ja, ballene bølger og plasker, hvorfor vet jeg ikke, men det er nok normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå