omhelle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 skal kjøpe ny data, og lurer på om hovedkortet passer i kabinettet ?? kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323496 hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324427&cks=ACC Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Siden mATX bruker de samme skruehulla som ATX (bare færre) vil det passe ja. Har du ikke to ca like tråder? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ville heller kjøpt dette hovedkortet. Dette er ett supert overklokkingskort samt mange tilkoblingsmuligheter. ~ Medion Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Siden mATX bruker de samme skruehulla som ATX (bare færre) vil det passe ja. Har du ikke to ca like tråder? 7219789[/snapback] Ikke vær sikker på det, står ikke noe om at kabinettet støtter matx på komplett Jo han har to slike tråder. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke vær sikker på det, står ikke noe om at kabinettet støtter matx på komplett Jo han har to slike tråder. 7220309[/snapback] Jaha, mATX bruker jo de samme skruehulla så hvorfor skulle det ikke passa, eneste forskjell er at det er litt kortere (forklar meg gjerne om jeg tar feil ) Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ja har to tråder, tenkte litt feil, sorry !! var usikker på det at kortet var kortere, men er det noen som kan garantgere at det passer til kabinettet ?? er jo dump å kjøpe hovedkort som ikke passer til kabinettet !! Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Ville heller kjøpt dette hovedkortet. Dette er ett supert overklokkingskort samt mange tilkoblingsmuligheter. ~ Medion 7219856[/snapback] er det kortet bedre ??, hvem bør jeg velge til det kabinettet jeg har ?? Endret 5. november 2006 av omhelle Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja jeg hadde heller valgt det Medion linka til, det skal også passe 100% inn ifølge infoen til Komplett Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 ja, det er vel bra det også ?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 ja, det er vel bra det også ?? 7223254[/snapback] Om det er bra? Det er bedre enn det du har valgt i allefall, pluss at du får sikkert tynt cpu'en din litt til med det kortet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå