LarsP Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Overnevnte spill er kanskje det mest etterlengtede spillet siden Zelda IV og det beste er at det leverer 100%. Jeg spilte nettopp igjennom den første installasjonen og alt jeg tenker på er; mer, mer, MER! Med herlig Grim Fandangoesque grafikk og nydelig dialog imponerer guttene i Telltale Games stort. Oppgaveløsingen er forresten av en annen verden. Hva synes resten av forumet om dette nydelige spillet (del 1 i allefall)? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Har ikke prøvd Sam & Max, dessverre. Men minner det om Day of The Tentacle er det sikkert verdt å prøve. Endret 4. november 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 satt å sikla å venta på release. kan du tro at det var en hel TIME forsinket?? uhørt.. men uansett, elska det! bra humor! (spesielt en viss scene hos Bosco) gleder meg til episode 2 kommer men håper de neste episodene følger en historie. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og hva kommer LucasArts til å bedrive tiden med fremover nå da? Grim Fandango 2? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og hva kommer LucasArts til å bedrive tiden med fremover nå da? Grim Fandango 2? 7219985[/snapback] mer star wars siden dette ikke er produsert av LA lenger Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spelte nettop igjennom det, synest dette var bra! Eg var litt småskeptisk på grunn av episode-oppleget, og fordi gamle Sam&Max ikkje var det beste av dei gamle Lucasarts-spela (litt for ulogiske gåter), men synest faktisk dette var litt betre enn forgjengaren. Og å bygge det opp som episodar passar eigentleg ganske bra for Sam&Max, det blir på ein måte som ein politi-/detektiv-serie, med ei ny sak i kvar episode. Får håpe dette blir ein suksess, og at fleire tør å satse på peik-og-klikk. Kay Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg tror jeg husker dette spillet, men er veldig usikker. Er det kun pekk og klikk i beste stil, eller er det noe action involvert også (les: skyting)? Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har ikke spilt det selv, men er ganske sikker på at det er kun pek og klikk. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg her ledd så mye og så høyt at jeg nesten har falt av stolen. Dette spillet ivaretar alle minnene mine fra det gamle. Dette er rett og slett et perfekt spill for meg. Grisegøy! Lenke til kommentar
paali Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 gode gammle Sam and maX! aaah! Genialt, er ordet! Sinnsykt bra! Men har klart og henge meg skikkelig opp i spillet! Klarer ikke og få fylt ut det skjema hvor man er erklært gal? Noen som har klart dette? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som har klart dette? 7406312[/snapback] Hvem er det som vanligvis behandler psykiske lidelser? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har akkurat innstalert det. Så nå skal jeg kose meg en god stund Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Var også fornøyd med dette spillet. Billig billig! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 For de som er interessert: Sam & Max: Episode 2: "Situation: Comedy" kommer ut den 21 desember. Utgangspunktet er at talkshowverten Myra Stump har tatt publikum som gissel. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 For de som er interessert: Sam & Max: Episode 2: "Situation: Comedy" kommer ut den 21 desember. Utgangspunktet er at talkshowverten Myra Stump har tatt publikum som gissel. 7415480[/snapback] Herlig! Episode 1 var fantastisk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ser nå at Episode 2 har blitt utsatt til 5. januar. Argh, jeg klarer snart ikke å vente lenger. <3 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Episode 1 var virkelig skikkelig bra. Det krever lite maskinvare også, men det ser fortsatt veldig bra ut. Og nydelig humor! Håper bare det kan bli en ny trend med flere slik spill. Selv håper jeg på et nytt Monkey Island i samme stil som 3'ern. Det hadde vært så sinnsykt fett! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hadde spillutviklerne begynt å lage flere slik spill så hadde jeg nok vært konstant blakk. Lenke til kommentar
G4RM Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Er TellTale el slags ASP så jeg kan spille litt på én PC, og så logge meg på en annen PC og fortsette, eller må jeg laste ned hele episoden? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hehe, dette spillet var konge, elsket utrykket til sam and max da de spør bosco om noe ann de kan kjøpe: "weapons of mass destructions" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå