Nordmoen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) hei. jeg er veldig usikker på dette og skjønner nesten ikke den sticky thread'en som er lagt ut. så jeg bare spør: Har denne Hiper Strømforsyning ATX 580W nok amper på 12v rail'en for et Sapphire x1950 pro? regner med at denne strøm forsyningen tar det meste av andre pc komponenter. Jeg har lest litt rundt i dag og blitt litt urolig for at den ikke skulle hatt det. Takk for alle svar Endret 4. november 2006 av Spec-ops-j Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Om det er denne PSU'en står det at den er crossfire sertifiser for (opp til?) X1950 kort. Crossfire er vel ATI sin "SLI" løsning (kjøre to skjermkort for og øke grafikk ytelsen). I dataene står det at den ene 12V railen leverer opp til 20A og den andre 18A skulle bli ca. 38A samla på 12V. Ett skjermkort burde trekke mindre enn to (crossfire), burde holde til ett skjermkort i 1950 klassen, med 1950 i crossfire nærmer en seg grensa for denne PSU'en. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Om det er denne PSU'en står det at den er crossfire sertifiser for (opp til?) X1950 kort. Crossfire er vel ATI sin "SLI" løsning (kjøre to skjermkort for og øke grafikk ytelsen). I dataene står det at den ene 12V railen leverer opp til 20A og den andre 18A skulle bli ca. 38A samla på 12V. Ett skjermkort burde trekke mindre enn to (crossfire), burde holde til ett skjermkort i 1950 klassen, med 1950 i crossfire nærmer en seg grensa for denne PSU'en. 7219431[/snapback] ok takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå