killerboy85 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 man kan jo se dem på web-tv på Tv2.no trodde jeg? grei nok kvalitet der da men det koster peng å se på web-tv på tv2? vil heller ha samlinga på DVD, dessuten MYE bedre kvalitet enn Webtv. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Må nesten si at sommeren ikke er helt den samme uten Pacific Blue. Selv om serien til tider kan bli litt for mye av det gode, så er det bra underholdning etter å kanskje ha vært en lang dag på stranda eller liknende. Skullle gjerne sett at det hadde kommet tilbake på TV2 i sommer. Er noen år siden det ble sendt sist nå, dessverre. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det er en skandale at denne tv-serien ikke finnes på DVD. Sikkert millioner av mennesker som mener det samme. Tviler på at jeg er den eneste som savner Cory. Endret 24. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er en skandale at denne tv-serien ikke finnes på DVD. Sikkert millioner av mennesker som mener det samme. Tviler på at jeg er den eneste som savner Cory. Cory Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Cory, Chris og Monica Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) "Jeff A. Stearns skrev på en internasional Pacific Blue gruppe: May 18th, 2008 - "Pacific Blue all seasons will soon be released on DVD" - Facebook gruppen: Pacific Blue på dvd. Soon..snart ..... jeg håper på etter sommeren. Men bra blir det, og ja: Pacific Blue er verdt å ha på DVD! Endret 9. juni 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Jeff A. Stearns skrev på en internasional Pacific Blue gruppe: May 18th, 2008 - "Pacific Blue all seasons will soon be released on DVD" - Facebook gruppen: Pacific Blue på dvd. Soon..snart ..... jeg håper på etter sommeren. Men bra blir det, og ja: Pacific Blue er verdt å ha på DVD! Hva ble det til? http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_d_h_?u...amp;x=0&y=0 Er det med engelsk tale? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 # Delivery: In stock. Dispatched from United Kingdom. See Delivery Rates. See return policy. # Comments: Brand New Region 2 DVD. Despatched from mainland UK. This DVD will play on any UK DVD Player. This is the original Dutch Release with English Audio and Video Lenke til kommentar
StreepFTW Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har kjøpt sesong 1 og 2 av Pacific Blue på amazone.com.uk. Og er kjempe fornøgd. Men nokon som veit kor eg kan få tak i dei andre sesongane? Det er jo ikkje det same uten Bobby og Russ:) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Her er kanskje sesong 3. Hvordan er det med teksting på de to første sesongene? Lenke til kommentar
StreepFTW Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Her er kanskje sesong 3. Hvordan er det med teksting på de to første sesongene? Flotte greier:) Engelsk tale og tekst. Så eg e mega fornøgd. Lenke til kommentar
josereyes9 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvis man gidder kan man laste ned alle episodene her hvis du er villig til å betale litt hvis du da ikke har et program som laster det ned for deg. http://www.casttv.com/shows/pacific-blue/pilot/cgvypo1 Episodene er hentet fra tv2 zebra og er derfor med norsk tekst. Lenke til kommentar
KT81 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Pacific Blue får man kjøpt på nett hos platekompaniet nå. 429 for hele serien http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Pacific_Blue_-_The_Complete_Series/?id=MLCR11155DVD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå