Theoneask Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jaa, det er serien med sykkelpolitiet. http://imdb.com/title/tt0112112/ Lenke til kommentar
hmz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 savner selv den serien på en sen sommerkvelD! var chill å slappe av å se en episode av det før jeg gikk til sengs.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil ha, vil ha, vil ha! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som har linker på engelsk til Sesongene?! Er helt vill etter den serien Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Er det noen som har linker på engelsk til Sesongene?! Er helt vill etter den serien 7864362[/snapback] Bare utigtt i Frankrike Men om du er så vill etter kjøp er det ikke vanskelig å navigere seg på amazon-sidene.. Uansett språk Endret 3. februar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) OK Endret 5. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har nå nettopp sendt en e-post til TV 2 hvor jeg spør om de har litt informasjon om hvorvidt det kommer på DVD og litt om hvem som "eier" tekstingen. Det jeg lurer på er om noen vet om noen norske dvd distributører som utgir engelske og amerikanske serier. Det kunne være aktuelt å prøve å engasjere disse i arbeidet med å få i stand en DVD for norge, har og lyst til å sende en e-post til "North Hall Productions" som har laget serien. Foreslår nemlig at vi prøver å jobbe for å få en DVD og ikke bare sitte å vente Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har nå nettopp sendt en e-post til TV 2 hvor jeg spør om de har litt informasjon om hvorvidt det kommer på DVD og litt om hvem som "eier" tekstingen. Det jeg lurer på er om noen vet om noen norske dvd distributører som utgir engelske og amerikanske serier. Det kunne være aktuelt å prøve å engasjere disse i arbeidet med å få i stand en DVD for norge, har og lyst til å sende en e-post til "North Hall Productions" som har laget serien. Foreslår nemlig at vi prøver å jobbe for å få en DVD og ikke bare sitte å vente 7865470[/snapback] Ja, enig med deg Endret 5. august 2010 av Raste Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Har nå nettopp sendt en e-post til TV 2 hvor jeg spør om de har litt informasjon om hvorvidt det kommer på DVD og litt om hvem som "eier" tekstingen. Det jeg lurer på er om noen vet om noen norske dvd distributører som utgir engelske og amerikanske serier. Det kunne være aktuelt å prøve å engasjere disse i arbeidet med å få i stand en DVD for norge, har og lyst til å sende en e-post til "North Hall Productions" som har laget serien. Foreslår nemlig at vi prøver å jobbe for å få en DVD og ikke bare sitte å vente 7865470[/snapback] De som distribuerer Seinfeld i norge, gjør jo det.. Aner ikke hva de heter.. Kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er rart at dem ikke har kommet med seriene på dvd, det er jo en av de beste seriene jeg vet om Heftig å bare se dem om kvelden i sommertidene. Men hvorfor fins dem kun i Frankrike a? Skulle heller ha vært i Norge.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva er status på språket på DVDsamlingene som er kommet ut i frankenland da? dubbet eller bare tekstet på fransk? Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det står jo noe om det på Amazon.fr: Zone et formats son : Zone : Region 2 Langues et formats sonores : Franais (Dolby Digital 2.0) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 fransk dubbet da? jeg kan ikke ett ord fransk så Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 fransk dubbet da? jeg kan ikke ett ord fransk så 8090044[/snapback] rå serie men hvorfor dubber til fransk, kan de ikke engelsk der nede eller? fikk lyst å kjøpe serien på dvd, men på engelsk da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 nei de kan vel ikke det. tror de, på lik linje med tyskere ikke har samme engelskundervisning på skolene. For ikke å glemme den generelle motviljen mot å skrive/snakke engelsk i frankrike sånnt ellers. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Noen ting gjør seg bare best sene sommerkvelder, som TV-sending. 7225201[/snapback] Ja, det er det som var så gøy.. Vet ikke om jeg hadde syntes det hadde vært like gøy.. Menmen.. Jeg husker det som en bra serie Edit: Sesong 1 EUR 21,65 (EUR 29,47 med frakt) // 181 kr/ 244 kr (inkl. frakt) Sesong 2 Samme pris... 7225510[/snapback] hva er forskjell på de og de ovenfor? kan ikke fransk dessverre... http://www.amazon.fr/s/ref=nb_ss_d/171-761...7&Go.y=10&Go=Go edit: glem det... edit 2: skriv din signatur her for å få de til engelsk DVD: http://www.petitiononline.com/pacblue2/petition.html Endret 6. mars 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg skrev meg på. Over 1200 signaturer der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tror ikke å signere hjalp noe særlig : / Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 nei, ser ikke slik ut. dumt Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 man kan jo se dem på web-tv på Tv2.no trodde jeg? grei nok kvalitet der da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå