Gå til innhold

Pacific Blue på DVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Er det noen som har linker på engelsk til Sesongene?!

Er helt vill etter den serien :p

7864362[/snapback]

Bare utigtt i Frankrike :(

Men om du er så vill etter kjøp er det ikke vanskelig å navigere seg på amazon-sidene.. Uansett språk ;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Har nå nettopp sendt en e-post til TV 2 hvor jeg spør om de har litt informasjon om hvorvidt det kommer på DVD og litt om hvem som "eier" tekstingen.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen norske dvd distributører som utgir engelske og amerikanske serier. Det kunne være aktuelt å prøve å engasjere disse i arbeidet med å få i stand en DVD for norge, har og lyst til å sende en e-post til "North Hall Productions" som har laget serien.

Foreslår nemlig at vi prøver å jobbe for å få en DVD og ikke bare sitte å vente ;)

Lenke til kommentar
Har nå nettopp sendt en e-post til TV 2 hvor jeg spør om de har litt informasjon om hvorvidt det kommer på DVD og litt om hvem som "eier" tekstingen.

Det jeg lurer på er om noen vet om noen norske dvd distributører som utgir engelske og amerikanske serier. Det kunne være aktuelt å prøve å engasjere disse i arbeidet med å få i stand en DVD for norge, har og lyst til å sende en e-post til "North Hall Productions" som har laget serien.

Foreslår nemlig at vi prøver å jobbe for å få en DVD og ikke bare sitte å vente ;)

7865470[/snapback]

Ja, enig med deg :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

7865470[/snapback]

De som distribuerer Seinfeld i norge, gjør jo det..

Aner ikke hva de heter.. Kanskje noen andre vet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen ting gjør seg bare best sene sommerkvelder, som TV-sending. :)

7225201[/snapback]

Ja, det er det som var så gøy..

Vet ikke om jeg hadde syntes det hadde vært like gøy.. Menmen.. Jeg husker det som en bra serie :p

Edit:

Sesong 1 EUR 21,65 (EUR 29,47 med frakt) // 181 kr/ 244 kr (inkl. frakt)

Sesong 2 Samme pris...

7225510[/snapback]

hva er forskjell på de og de ovenfor? kan ikke fransk dessverre...

http://www.amazon.fr/s/ref=nb_ss_d/171-761...7&Go.y=10&Go=Go

edit: glem det...

edit 2: skriv din signatur her for å få de til engelsk DVD:

http://www.petitiononline.com/pacblue2/petition.html

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...