bortevekk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg vil ikke ha noe mer md deg å gjøre. Ikke prøv å kontakt meg, eller noen av mine venner. Da politianmelder jeg deg:-) 7223997[/snapback] Da hadde jeg pekt på deg og ledd ganske kraftig. 7224061[/snapback] tihi, det hadde du nok ikke! Man kan gjøre det sånn viss man har god nok grunn! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hmm. Jeg tenkte på det en liten stund, til jeg var helt sikker. Og så sa jeg det ansikt til ansikt, store deler av sannheten. Jeg sa at det ikke funket for meg lenger, og at jeg følte vi hadde stanga huet i veggen så mange ganger at det ikke var noen måte å fikse det på (jeg hadde prøvd det meste). Han klarte å overtale meg til at joda, dette skulle vi fikse. Men så to dager senere så følte jeg meg så kvalt i det forholdet at jeg sa det på nytt, en gang til. Og da skjønte han det. Nå for et par mnd siden, altså et halvt år etter at jeg gjorde det slutt, sendte han DEN klissete meldingen og ville ha meg tilbake. Sa han hadde forandret seg og skjønt hvordan ting burde være og blabla. Jeg var faktisk litt i tvil (av en eller annen syk grunn), så jeg sa ja til å møte han for å snakke med han. Så sa jeg at jeg ikke hadde lyst til å prøve igjen, fordi jeg hadde ikke de følelsene jeg trengte osv. Da ble han SUR på meg fordi jeg ikke bare hadde sendt en melding og sagt "nei." Hahaha. Så han beviste jo ganske greit for meg at han absolutt ikke hadde forandret seg. Nei, det beste er nok å ta det ansikt til ansikt. Prate med personen og forklare, altså uten at man totalt gir personen lyst til å ta livet av seg. Feigt å sende melding eller ringe. JA, det er kjipt å slå opp, men man må bare gjøre det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg vil ikke ha noe mer md deg å gjøre. Ikke prøv å kontakt meg, eller noen av mine venner. Da politianmelder jeg deg:-) 7223997[/snapback] Da hadde jeg pekt på deg og ledd ganske kraftig. 7224061[/snapback] tihi, det hadde du nok ikke! Man kan gjøre det sånn viss man har god nok grunn! 7225029[/snapback] Da må du ha kommet ut av noe litt annet enn et normalt forhold. Prøver du å anmelde meg fordi jeg kontakter noen du kjenner, tror jeg ikke du kommer langt uten å ha blitt trakassert på det groveste over en lengre periode og det er tydelig at kontakten har til hensikt å fortsette trakasseringa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 denne døde ut:( Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da var det vel ikke noe mer folk hadde å si om saken. Til informasjon: Du har anledning til inntil 2 bumper, med minst 24 timer i mellom. Så får du ingen svar nå kan du bumpe igjen om noen dager, men så er det over. Se nettiketten. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg for eksempel: personlig liker jeg ikke roser. Gudene må vite hvorfor,men det er bare sånn..Men for en eller annen grunn er roser damenes favoritt..og den er grei Men når du begynner å presse meg på roser, da er det å gå for langt..Noen kan si at d er slemt av meg å si d,eller at jeg skal være fornøyd med at jeg ihele tatt FÅR roser.... Men det er jeg altså ikke:P Når jeg mottar en rose fra en dame(skejdd flere ganger nå faktisk) så infører jeg noe som jeg liker å kalle: RESIRKULERING AV ROSER jeg mottar rose jeg takker damen jeg irriterer meg over rosen jeg gir rosen bort til en annen dame jeg resirkulerer rosen:P d kan være damer jeg liker, damer jeg har noe på gang med, eller faktsik bare en dame som går foran meg(så lenge hun er snyg) er jeg slem? ?? kommer jeg til å slutte? nei... JEG LIKER IKKE Å FÅ ROSER! PS jeg slo opp på valenties day Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva i all verden har ditt forhold til roser med dumping å gjøre? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Haha danielzu, genialt innlegg :!: Angående dumping: Det burde skje ansikt til ansikt, selv om det kan være litt vanskelig. Første kjæresten min dumpet jeg via SMS For en feiging jeg var. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Dumping må skje in an ordinarily fashion. Dvs. Du skal gå til han/henne, så skal du ta hånda di fast og bestemt, men vennlig på skulderen til han/henne, og så se han/henne inn i øynene og smile vennlig, sånn at personen kjenner seg trygg på hva du har bestemt deg for, som han/hun får vite hvert øyeblikk. Så sier du at dere må skille veier, så sier du sannheten. Når du har gjort det så spør du om dere skal se en film sammen før du drar derifra. Så koser dere dere skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 joa, det skal helst gjøres sånt men skjer vel sjeldent:P husker første ong jeg slo opp, hun hadde laget et valentines kort til meg,,det var en lei dag:P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gjøre som i "gamle dager".. Sms Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I gamle dager hadde vi ikke SMS kjære deg. Så da måtte vi gjøre det slutt på ordentlig. Heldigvis! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har en følelse av at gamle dager=fjortistiden... Da slo alle opp på ufølsomt vis, så man trengte ikke å ha dårlig samvittighet uansett hvor feigt man gjorde det. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Herregud.. Du kan jo ikke gjøre det mot noen som er glad i deg, og som du er glad i(det må du jo være om du er sammen med dem)! dumping _skal_skjepersonlig, og man _skal_ forklare seg skikkelig! Hvis ikke går den andre rundt og lurer, og har det vondt i 5 måneder istedet for 2.. Utrolig egoistisk å bare si "det er slutt", og enda verre å ikke si noe, bare kutte kontakten. Ubeskrivelig feigt. 7220119[/snapback] Så jæ*** enig! Just get it over with!! Man lider mye mer hvis den man er glad i bare bryter kontakten uten noe mer... 7220258[/snapback] kunne ikke sagt bedre selv 7220276[/snapback] Jeg vet det. Jeg er feig. Hater sånne ting. Liker ikke "å snakke om det". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Herregud.. Du kan jo ikke gjøre det mot noen som er glad i deg, og som du er glad i(det må du jo være om du er sammen med dem)! dumping _skal_skjepersonlig, og man _skal_ forklare seg skikkelig! Hvis ikke går den andre rundt og lurer, og har det vondt i 5 måneder istedet for 2.. Utrolig egoistisk å bare si "det er slutt", og enda verre å ikke si noe, bare kutte kontakten. Ubeskrivelig feigt. 7220119[/snapback] Så jæ*** enig! Just get it over with!! Man lider mye mer hvis den man er glad i bare bryter kontakten uten noe mer... 7220258[/snapback] kunne ikke sagt bedre selv 7220276[/snapback] Jeg vet det. Jeg er feig. Hater sånne ting. Liker ikke "å snakke om det". 7297760[/snapback] vi har alle gjort ting vi ikke er stolte av..dette er hans ting Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 tja, holder meg til telefon jeg. Orker ikke si det rett opp i ansiktet til vekommende, og er ikke så feig at jeg skriver over msn så telefon it is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 det rikitge er jo face to face, men dne svir har vel brukt telefonen\sms noen ganger jeg å Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I gamle dager hadde vi ikke SMS kjære deg. Så da måtte vi gjøre det slutt på ordentlig. Heldigvis! 7295639[/snapback] I mine gamle dager.. Derfor disse----> "" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 I gamle dager hadde vi ikke SMS kjære deg. Så da måtte vi gjøre det slutt på ordentlig. Heldigvis! 7295639[/snapback] I mine gamle dager.. Derfor disse----> "" 7298356[/snapback] jepp Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Dumping må skje in an ordinarily fashion. Dvs. Du skal gå til han/henne, så skal du ta hånda di fast og bestemt, men vennlig på skulderen til han/henne, og så se han/henne inn i øynene og smile vennlig, sånn at personen kjenner seg trygg på hva du har bestemt deg for, som han/hun får vite hvert øyeblikk. Så sier du at dere må skille veier, så sier du sannheten. Når du har gjort det så spør du om dere skal se en film sammen før du drar derifra. Så koser dere dere skikkelig. 7294341[/snapback] Du har virkelig, virkelig ikke hatt dame.. First of all, du koser deg ikke med damen , og hun vil helst ikke kose rett etter at du har sagt noe så morsomt til henne, og hånda på skuldern, den er gammel, det er en "far-sønn" ting Virker som om du har en sånn fantasi forestilling av ting =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå