Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er det en ting som brister hjertet er å bli dumpet det samme kan vel si om samvittigheten vis man dumper fortell din dumpe\har dumpet historie hær Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skulle AKKURAT til å opprette en slik tråd! Jeg er _dritdårlig_ til å dumpe. Det tror jeg må være min mest usympatiske side. Jeg er rett og slett feig og jævlig. Hvis jeg kan, så kutter jeg bare all kontakt med fyren. Ingenting, bare blokker han på MSN og nekter å snakke med han. Siste tilfelle her nå, greide jeg å skylle på avstand i alle fall. Litt stolt av det. Må forbedre meg, vet det, men hater å såre folk, så jeg.. Sårer dem enda mer. Faen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har aldri hatt kjæreste derfor har det naturlig nok vært mangel på dumping. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har bitt det sure eplet og sagt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har aldri hatt kjæreste derfor har det naturlig nok vært mangel på dumping. 7219214[/snapback] Har aldri hatt kjæreste derfor har det naturlig nok vært mangel på dumping. 7219214[/snapback] det kjem vel med åran(er du 10 år eller:P) når det gjelder meg så har jeg nok dompet et par jenter ja....blitt dompet en gang også da..men for det meste er det jeg som står for dompinga vis noen har vært på tråden min :* slem gutt eller jente* så kan d lese min slemmeste domping:P det mest nylige dompingen skjedde vel for noen uker siden. fikk bare nok av maset hennes og slo opp.. men slår opp i person selvfølgelig..er ingen pyse. men somregel har jeg en *escape* routa da..så man sleååer å høre på griniga og\eller kjeftinga(og ja det fått mang en skyldebøtte) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har aldri hatt kjæreste derfor har det naturlig nok vært mangel på dumping. 7219214[/snapback] Har aldri hatt kjæreste derfor har det naturlig nok vært mangel på dumping. 7219214[/snapback] det kjem vel med åran(er du 10 år eller:P) når det gjelder meg så har jeg nok dompet et par jenter ja....blitt dompet en gang også da..men for det meste er det jeg som står for dompinga vis noen har vært på tråden min :* slem gutt eller jente* så kan d lese min slemmeste domping:P det mest nylige dompingen skjedde vel for noen uker siden. fikk bare nok av maset hennes og slo opp.. men slår opp i person selvfølgelig..er ingen pyse. men somregel har jeg en *escape* routa da..så man sleååer å høre på griniga og\eller kjeftinga(og ja det fått mang en skyldebøtte) 7219320[/snapback] pluss på 4 år til så har du alderen min. Hvorfor tror du jeg er 10 år foresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 cuz ten is the magic nummber Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg skulle AKKURAT til å opprette en slik tråd! Jeg er _dritdårlig_ til å dumpe. Det tror jeg må være min mest usympatiske side. Jeg er rett og slett feig og jævlig. Hvis jeg kan, så kutter jeg bare all kontakt med fyren. Ingenting, bare blokker han på MSN og nekter å snakke med han. Siste tilfelle her nå, greide jeg å skylle på avstand i alle fall. Litt stolt av det. Må forbedre meg, vet det, men hater å såre folk, så jeg.. Sårer dem enda mer. Faen. 7219141[/snapback] Herregud.. Du kan jo ikke gjøre det mot noen som er glad i deg, og som du er glad i(det må du jo være om du er sammen med dem)! dumping _skal_skjepersonlig, og man _skal_ forklare seg skikkelig! Hvis ikke går den andre rundt og lurer, og har det vondt i 5 måneder istedet for 2.. Utrolig egoistisk å bare si "det er slutt", og enda verre å ikke si noe, bare kutte kontakten. Ubeskrivelig feigt. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herregud.. Du kan jo ikke gjøre det mot noen som er glad i deg, og som du er glad i(det må du jo være om du er sammen med dem)!dumping _skal_skjepersonlig, og man _skal_ forklare seg skikkelig! Hvis ikke går den andre rundt og lurer, og har det vondt i 5 måneder istedet for 2.. Utrolig egoistisk å bare si "det er slutt", og enda verre å ikke si noe, bare kutte kontakten. Ubeskrivelig feigt. 7220119[/snapback] Så jæ*** enig! Just get it over with!! Man lider mye mer hvis den man er glad i bare bryter kontakten uten noe mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Herregud.. Du kan jo ikke gjøre det mot noen som er glad i deg, og som du er glad i(det må du jo være om du er sammen med dem)! dumping _skal_skjepersonlig, og man _skal_ forklare seg skikkelig! Hvis ikke går den andre rundt og lurer, og har det vondt i 5 måneder istedet for 2.. Utrolig egoistisk å bare si "det er slutt", og enda verre å ikke si noe, bare kutte kontakten. Ubeskrivelig feigt. 7220119[/snapback] Så jæ*** enig! Just get it over with!! Man lider mye mer hvis den man er glad i bare bryter kontakten uten noe mer... 7220258[/snapback] kunne ikkke sagt bedre selv Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har aldri dumpet noen. Har blitt dumpet 2 ganger, den ene gangen var damen vært utro og skjønte selv at jeg ville gjøre det slutt, så hun dumpet meg. Tenk det! Først er hun utro, også er det HUN som dumper meg! (nei, jeg ble ikke lei meg, skulle til og si til hun at det var slutt, akkurat da hun sa det, faen) Så jeg vet faktisk ikke helt hvordan man dumper noen, siste jeg var sammen med avtalte vi at vi måtte gjøre det slutt siden hun skulle flytte. Det var trist det, alt var perfekt, men så måtte hun flytte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tja.. Husker jeg dumpet min første kjæreste da jeg var en 12 år ved å bryte kontakten.. Mange år siden så kjærelighet var ikke det samme Vi var sammen i 8 år da faktisk Andre slo jeg opp med fordi hun var utro, men hun var ærlig nok til å si det til meg rett etterpå. Men så ikke så mye i henne uansett.. og så har du x'n min, som jeg har gått i vennefella med.. og da slo vi opp sammen.. Det er mye bedre å slå opp sammen på ett vis.. Vi prata ut om at det ikke kom til å fungere lenger siden hun ikke hadde samme følelser.. også prata vi masse om det og slo opp sammen.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg dumpet dama mi fordi jeg ikke hadde noe særlig følelser for ho. Ble sammen i mars, prøvde og slå opp allerede i april engang, men ho satte seg på bakbeina og begynte og grine, klarte det da ikke.. Prøvde igjen rett før russetiden, samme skjedde. Det ble slutt 18. mai Da sa jeg så tydelig ifra, som gjorde at jeg og fikk venninne hennes etter meg, kan ikke anbefales Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 å slå opp med noen i russetiden er generelt en dårlig ide:P må helst slå opp før(Y) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Som sagt, jeg prøvde, men hadde ikke hjerte til det når jeg så hvordan ho reagerte. Heldigvis er jeg helt over hu uansett, er jo halvannet år siden.. Men ho kontakter meg innimellom fordet, skikkelig irriterende! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sms ---------------> Du er for glad i moren din. Hade Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg sa klart og tydelig: Jeg vil ikke ha noe mer md deg å gjøre. Ikke prøv å kontakt meg, eller noen av mine venner. Da politianmelder jeg deg:-) yeah Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hahahhahahah u soo crazy:P men joda,,det er vanlig å slå opp me dama tre ganger før det er heeelt over:P hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg vil ikke ha noe mer md deg å gjøre. Ikke prøv å kontakt meg, eller noen av mine venner. Da politianmelder jeg deg:-) 7223997[/snapback] Da hadde jeg pekt på deg og ledd ganske kraftig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Om man har vært sammen lenge, så er vel aldri slutt, slutt ? Alle som har vært i fast forhold lenge veit hva jeg snakker om uansett, jeg sa det rett ut til henne. Nå gidder jeg ikke mer, vi får treffes å pule noen ganger helt til vi får det litt på avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå