Gå til innhold

Egene tråder om enkelte mobiltelefoner

Anbefalte innlegg

God dag. Jeg har sett mange tråder som skal omhandle en enkelt mobiltelefon, f.eks. w810i tråden, men hva er stort sett vitsen? Disse trådene skal inneholde erfaringer, spørsmål osv, men blir det ikke da ganske rotete?

Det blir nesten det samme som å ha EN tråd for skrivere. Så, hvis jeg leter etter noen som har hatt samme problemet som meg med en skriver, så blir det vanskligere å finne frem, siden alt går i en tråd. Jeg er ikke HELT imot disse trådene heller, for jeg synets det er fint at man kan dele erfaringer og slikt i tråden, men spørsmål og problemer synets jeg kunne foregå i en egen tråd.

Håper det er noen som støtter meg på dette.

Mvh Petter Holstad aka. petterhot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvis du mener at tråden er mangelfull eller vil opprette et spørsmål om den telefonen og dine erfaringer angående telefonen eller hvilket som helst produkt så står har du lov til å benytte en egen tråd.

Det kan være nyttig av og til å ha en "stor" tråd om et emne, men jeg prøver helst å ikke gjøre dette for det blir vanskeligere å vanskeligere å finne akkurat det man søker etter imo med mindre disse store trådene er laget med en god guide i begynnelsen av threaden.

Vil du skrive noe egent om et enkelt produkt så skal du bare gjøre det imo.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet så er ikkje: "Den store 'produktnavn-tråden" noko som er heilt ønske, då desse har ein veldig stor tendens til å skli ut og blir masse OT. Som igjen då fører til at den interessante informasjonen som faktisk står i tråden "drukner".

derfor har tråder med start: Her skal vi diskutere produkt XXX stengt.

Forumets ide er å ha meir ein tråd for spesifikke ting og ikkje generelle tråder.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...