Gå til innhold

Xbox360, profil korrupt

raid2

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem for 20 minutter siden, skrudde jeg på xbox'en min for å spille litt SC:DA. Men til min store fortvilelse så fant ikke x360 profilen min :cry: Jeg prøvde selvfølgelig å restarte, og gamlemetoden: ta ut Minnebrikka og harddisken, blåse på de, og sette de inn igjen. Ingenting funka.

Jeg gikk så inn på System - memory, og tok en titt. Det sto "Corrupted Profile - 480KB" og "Corrupted profile" på alle savegamesene mine. :hrm:

Jeg foretok et google-søk, og fant noen med nesten samme problemet, bare med gamertag.. Det var visst mulig og bruke en recover-funksjon, men det var over live. Men jeg har ikke fått ordna meg xbox-live konto enda :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg kom hjem for 20 minutter siden, skrudde jeg på xbox'en min for å spille litt SC:DA. Men til min store fortvilelse så fant ikke x360 profilen min  :cry: Jeg prøvde selvfølgelig å restarte, og gamlemetoden: ta ut Minnebrikka og harddisken, blåse på de, og sette de inn igjen. Ingenting funka.

Jeg gikk så inn på System - memory, og tok en titt. Det sto "Corrupted Profile - 480KB" og "Corrupted profile" på alle savegamesene mine. :hrm:

Jeg foretok et google-søk, og fant noen med nesten samme problemet, bare med gamertag.. Det var visst mulig og bruke en recover-funksjon, men det var over live. Men jeg har ikke fått ordna meg xbox-live konto enda  :dontgetit:

7218780[/snapback]

kan du ikke bare lage en ny gamertag a? koster jo ikke noe det

Lenke til kommentar

7219004[/snapback]

Mister jo savesgames i alle spill. Det er jo litt surt

7219088[/snapback]

Nettopp! Hadde 80% i Saints Row, og var på siste oppdraget i SC:DA.. Litt surt å begynne på nytt..

Lenke til kommentar

7219004[/snapback]

Mister jo savesgames i alle spill. Det er jo litt surt

7219088[/snapback]

Nettopp! Hadde 80% i Saints Row, og var på siste oppdraget i SC:DA.. Litt surt å begynne på nytt..

7219732[/snapback]

Det var visst mulig og bruke en recover-funksjon, men det var over live. Men jeg har ikke fått ordna meg xbox-live konto enda

Det var så du kunne ta recover jeg mente.

Lenke til kommentar

Det samme sjedde med meg her en kveld! om du prøver å recover gamertagen uten å slette den gamle kurrupte vil den ikke lagres. slett den gamle kurrupte og deretter tar du å recoverer gamertagen :)

Edit: usj, du hadde ikke koblet deg til xbox live enda nei. men det skal være mulig å slette profiler uten å slette saves tror jeg :ph34r:

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Vel, nå fikk jeg de 3 røde populære ringene, man mister vel ikke gamertag og achievements da?

7224001[/snapback]

som sagt kan du laste ned profilen din fra xbox live (recover gamertag) når du får tilbake boxen din :)

Edit: må du forresten sende med HDD også?

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Vel, nå fikk jeg de 3 røde populære ringene, man mister vel ikke gamertag og achievements da?

7224001[/snapback]

som sagt kan du laste ned profilen din fra xbox live (recover gamertag) når du får tilbake boxen din :)

Edit: må du forresten sende med HDD også?

7224038[/snapback]

Support er stengt nå, men ikke F*** om de får hdd min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...