jojo123 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan legger man til ord i itap? Som er på Motorola-telefoner. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det går ikke ann. Og det med en god grunn. Er det et ord du skal skrive som ikke finnes i ordboken til telefonen, så må du skrive den inn selv. Altså når du begynner å skrive så foreslår telefonen ord for deg. Ved å trykke piltastene til høyre og til venstre mens du skriver, så kan du bytte ord. Hvis det er et ord som ikke er der, så trykker du på piltasten til du har fått det ordet du skal ha. Vet ikke om du skjønte noe som helst nå. Sikkert ganske dårlig forklart. Er ganske redusert idag siden jeg var på byn igår..hehe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 *snip* 7218726[/snapback] Jeg skjønte 0. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 *snip* 7218726[/snapback] Jeg skjønte 0. 7218746[/snapback] hehehe.. tenkte meg det... les bruksanvisningen! det er vel det letteste.. Lettere det enn å prøve å skjønne hva jeg snakker om.. sa du kake? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det går ikke ann. Og det med en god grunn. Er det et ord du skal skrive som ikke finnes i ordboken til telefonen, så må du skrive den inn selv. Altså når du begynner å skrive så foreslår telefonen ord for deg. Ved å trykke piltastene til høyre og til venstre mens du skriver, så kan du bytte ord. Hvis det er et ord som ikke er der, så trykker du på piltasten til du har fått det ordet du skal ha. 7218726[/snapback] ...og neste gang vil ordet bli foreslått = lagret Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det går ikke ann. Og det med en god grunn. Er det et ord du skal skrive som ikke finnes i ordboken til telefonen, så må du skrive den inn selv. Altså når du begynner å skrive så foreslår telefonen ord for deg. Ved å trykke piltastene til høyre og til venstre mens du skriver, så kan du bytte ord. Hvis det er et ord som ikke er der, så trykker du på piltasten til du har fått det ordet du skal ha. 7218726[/snapback] ...og neste gang vil ordet bli foreslått = lagret 7221674[/snapback] Ja.. det stemmer.. hehe Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg syns itap er mye mer genialt enn t9.heia motorola! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg syns itap er mye mer genialt enn t9.heia motorola! 7221903[/snapback] Helt enig. Etter litt tilvenning går det raskere å skrive med iTap enn t9 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg syns itap er mye mer genialt enn t9.heia motorola! 7221903[/snapback] Helt enig. Etter litt tilvenning går det raskere å skrive med iTap enn t9 7222213[/snapback] Må si meg enig her ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå