Dark Archon Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Terrorelgen er løs Kansje skogens konge luktet det enhver Svenske stinker av nemlig: FRYKT! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Terrorelgen er løs Kansje skogens konge luktet det enhver Svenske stinker av nemlig: FRYKT! 7218513[/snapback] Lol! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skulle ikke forundre meg om den nye statsministeren påpeker at elgen befinner seg i Irak, og at svenske bakkestyrker må beskytte den irakiske lokalbefolkningen der. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde vært morsomt viss den elgen hadde møtt meg på jakt . "kjetil skaut terrorelgen!" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 - Kikker meg over skulderen - Nå etter angrepet kikker jeg meg over skulderen hele tiden. Jeg er virkelig redd, sier Monica Ytreeide til Expressen. Ah, jeg hadde gitt mye for å snike meg opp bak henne med et ustoppet elghode. The horror! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Arghh. En elg som bare prøver å beskytte f.eks ungene sine skal henrettes mens menneskene som har ødelagt naturen dems og som anrgiper de får fortsatt leve. Ta f.eks Bush. Hvor mange mennesker har dødd på grunn av ham? Hvis denne stakkars elgen skal henrettes så burde alle mennesker som har gjort naturen noe også henrettes. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Helt enig. Denne versjonen hadde vært litt mer interessant Terrorgutt på 17 er løs! (Bilde passer ikke perfekt, men orket ikke å lete etter et bedre). Endret 9. november 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå