milburn Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Styr unna registrerte/forsikrede postpakker fra utlandet, folkens, om dere har alternativer. Selvsagt gir det en sikkerhet om pakken mot forventning skulle forsvinne i systemet, men det tar LENGRE tid enn en vanlig forsendelse! Den relativt sjokkerende nyheten fikk ihvertfall jeg da jeg ventet på en pakke fra England tidligere i høst. Pakken ble liggende på Alnabru i 5 dager, og på forespørsel via mail fikk jeg beskjed om at registrerte pakker/verdisendinger tar lengre tid i tollen enn vanlige forsendelser... Det virker for meg nesten utrolig... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 5 dager - hva er så leeeeeeeeeeeeeeeenge med det da.....? Å ha det så bråttom er ikke bra for pumpa, vet du......:smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det er forbannet lenge å vente på at Tollv./Posten skal bli ferdig å behandle pakken, rett og slett ren overhead. Phøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå