valle_city Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei...Jeg har kjøpt reed ventil og hva hjelper det? motoren begynte og fjuske og ville ikke dra ut på gira hva er det... Er suzuki tsx bra....vurderer og kjøpe honda mt5 skal lakkere den vet noen en kul farge som kler tsxen.. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hei...Jeg har kjøpt reed ventil og hva hjelper det? motoren begynte og fjuske og ville ikke dra ut på gira hva er det... Er suzuki tsx bra....vurderer og kjøpe honda mt5 skal lakkere den vet noen en kul farge som kler tsxen.. 7218402[/snapback] ville helst hat en tsx en mt5..mt5 har små felger og er en liten moped..med tsx har du mangen muligheter..sette på sjivebremse framme og bak..rmx motor..rmx framsjerm baksjerm..eller furia bakhekk..såm jeg sa..mangen muligheter..så ville hat tsx jeg.. Lenke til kommentar
666tomd Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 bak dekk passe på alt så lenge det e 18``å er mindere en130 på en furia -tsx-rmx osv kjøp heller en rmx vist du er så gla i den motoren der bare dritt.å det ser ikk no fint ut me baksjerm av rmx på tsx .. ts er ts ikke forandr noe ser bare stykkt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå