Aetius Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg får opp en slags sort firkant (vindu?) som dekker over teksten i Neverwinter Nights 2. Noen som vet hvordan jeg får denne vekk? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøv å legge inn oppdaterte skjermkortdrivere. Om ikke det virker så kan du prøve å reinstallere spillet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Tviler på om det der er et driverproblem, men det kan ha noe med en cheatpatch jeg la inn å gjøre. Jeg er i gang med å reinstallere nå, så får vi se. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Det kan det nok være at det er. Det med oppdatering av drivere er bare slikt jeg skriver automatisk på alle slike problemer (for som oftest løser det seg da) Endret 5. november 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det var no-disc cracken jeg la inn. Pokker også, jeg hater å måtte ha disken i spilleren for å kunne spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå