Isbilen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Nå har det seg slik at en nær slektning av meg har blitt tatt i fartskontroll. Dette kan selvsagt ikke gå upåaktet hen, og jeg har tenkt å la fartsovertredelsen være tema for julepresangen. Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe racinghansker, ratt eller noe slikt (vedkommende har Yaris). Noen gode råd om hvor jeg kan få tak i denslags til en rimelig penge? Kvaliteten er ikke så viktig siden det nok ikke kommer til å bli brukt, og om det er blodharry så er vel egentlig det bare positivt. Kom med forslag! Endret 4. november 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kanskje du finner noe her, vet ikke helt hvilken prisklasse du hadde tenkt deg men sikkert ikke så altfor dyrt http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx...orier/1398/1325 Lenke til kommentar
xstian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dødningehode girkule og hjulkapsler med spinners! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Flotte joggesko. Hvis han har mistet lappen da. Trenger å tilpasse seg livet som fotgjenger vettu. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Hun kjørte dessverre ikke så fort. Lenke til kommentar
otis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kunne jo ha gitt henne en ramme til boten? Vet at det ikke er en racingpresang, men allikavel så synes jeg det er en god ide! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kunne jo ha gitt henne en ramme til boten? Vet at det ikke er en racingpresang, men allikavel så synes jeg det er en god ide! 7221101[/snapback] Den syns jeg du kan ta med i gaven! :!: Ei ramme til bota, og sånne lettmetallspedaler, eller et ratt om du vil plusse på noen hundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå