house Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 beste måten å lære seg touch på er å IRC'e... chatte mye mye mye å bruke natural keyboards! Housey Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 enig! drit i disse programmene! Sitt på irc og chat! masse! Det viktigste er at du skriver mye, og prøver å huske hvor bokstavene er plassert.. så etterhvert kan du automatisk skrive uten å se ned.. Og det med at den og den fingeren passer til den og den tasten, kan du glemme med det første.. Jo mer du skriver jo raskere går det.. jeg satt på irc i 2 år før jeg fant ut at jeg kunne skrive uten å se ned... :razz: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 jeg skriver fortere med 2 fingre enn jeg klarer og tenke, og etter og ha skrevet en setning kommer takk takk takk takk takk lyden ifra backspace knappen :smile: touch er ikke noe annet enn att du skriver fort med flere fingre, du kan lære deg av deg selv. når du skriver noe så trykker du ned den tasten du vil trykke på med den fingeren som er nærmest - i starten vil dette gå uhyggelig tregt og du må se og nesten måle kass finger som er nærmest men etter hvert så speeder du opp litt og litt så etter noen uker/måneder så blir det innlært og du husker hvor knappene er så kan du se på skjermen og skrive fort uten og se på tastaturet. er som og lære og sykle uten støttehjul. si ifra om du lærte touch siden jeg fant på dette akkurat nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå