henriklo Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Sitter fast på mission 2 på Hitman 2. Jeg skal visstnok snipe en tidligere CIA-agent. Det er anvist hvilke vinduer jeg skal snipe inn i,men det er jo ingen der inne! Noen som har hatt lignende problemer? Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 sikker på at du er inne i riktig bygning? den med to-tre boss-containere utenfor, som er lengst borte fra startpunktet. fikk forøvrig silent assassin-status på den mission'en for et par dager siden.. skikkelig artig Lenke til kommentar
henriklo Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Takk for svar. Ja,jeg er temmelig sikker på at det er riktig bygning.Er jo bare disse to vinduene jeg kan snipe inn i.Hmm,mulig jalla-versjonen min av Hitman bugger på dette punktet.Jeg får fortsette å prøve. At du klarer å få silent assassin på dette missionet er ikke annet enn imponerende.Det VRIMLER jo av vakter der som bare venter på å bruke den glattbarberte pannebrasken min som målskive. Bare det å måtte drasse på den rifla gjør jo at man ikke kan holde særlig lav profil. Henrik Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er i grunn ikke så vanskelig å få SA på det oppdraget. Hele cluet er å bruke kloakken, og naske med seg soldat-uniformen som ligger like ved den ene åpningen (den med lastebilen parkert like ved). Uniformen gjør at russerene ignorerer deg, og du kan gå mye nærmere folk enn vanlig. Hvis du har problemer med å se målet, så er du kanskje for sen? Synes å huske at en måtte være nokså effektiv for å komme i stilling før møtet var over... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 mnei, sant det.. det var mye vanskeligere på mission 1. der satt jeg og lusket på taket i sikkert et kvarter før jeg fant det for godt å hoppe inn og kvæle fyren. menmen.. hva gjør man ikke for dual sd ballers? :smile: hvis det er den uferdige versjonen som fløt rundt på edonkey for et par måneder siden, så er det godt mulig akkurat den mission'en er buggy. eller at du har kommet for sent frem til huset.. hun damen sier jo "meeting will take place in five minutes" og "meeting will begin in four minutes.. get in position" Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Oppdrag 2 sliter litt med det samme som gjorde eneren vrient til tider; det gjelder å være på rett sted til rett tid. På de første forøkene opplevde jeg nettopp det du beskriver, så det har absolutt ingenting å gjøre med at du har en "jalla"-versjon. Jeg surra enkelt og greit rundt for mye før jeg kom til poenget. Du bør beregne noe ekstra tid, da det trengs noe tid til å identifisere nøyaktig hvilken general som skal henrettes. Det bør gå greit å ta seg gjennom kloakken, for så å benytte uniformen som ligger ved bilen ved den siste oppgangen. Pass på å unngå vakter så langt det går, selv med uniformen på. Det blir betydelig enklere å unnslippe åstedet hvis du enda ikke er blitt avslørt når du skyter generalen. Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
henriklo Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Takk for hjelpen! Nå prøvde jeg et par ganger og klarte å eliminere generealen. Kan smykke meg med tittelen SA på dette missionet :smile:. Har bare to drap på samvittigheten på dette missionet. Er på mission 5 nå.. Gode gud,for et bra spill! Henrik Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 20:44, skrev henriklo:Nå prøvde jeg et par ganger og klarte å eliminere generealen. Kan smykke meg med tittelen SA på dette missionet :smile:. Har bare to drap på samvittigheten på dette missionet. to?! overkill2k, da. :smile: Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg knotet også på dette level'et. Samme hvordan jeg gjorde det, så oppdaget en eller annen sivilist meg på jernbanestasjonen. Kan ikke fatte hvorfor de reagerer på en mann i mørk dress med strek kode i nakken, med en sniper-rifle i hånden. I alle fall klarte jeg å knerte genralen med den lyddempede pistolen :smile: Men må jo prøve å få SA på den og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå