Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

EvenT virker som en grei kar, har faktisk sett en del til han, og er enig i det meste han skriver. Fikk inspirasjon til min egen avatar fra hans :p

8\10

Lenke til kommentar

MartinLande:

Deg har jeg ikke sett så mye av, men du har kommet med mye bra i OT-baren den siste tida. Vet å holde seg til nettiketten, men om du skal bli en god OT-bruker må du vite å holde deg litt i gråsonen. :)

Høy postcount, navn i nicket og relativt old-timer på forumet. Lover godt :D

Rating: 9/10.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hippie-Erlend

En unggutt jeg har sett mye til i OT-baren og musikkforumet. Tiltross for sin unge alder fremstår han som en seriøs og "moden" person.

8/10

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

EvenT

Denne karen har jeg sansen for. Har ikke sett så mye til fyren, men han fremstår som en kvalitetsbruker.

8/10

Lenke til kommentar

TheGnome

Virker som en ålreit kar med sine meninger om litt av hvert. En jeg etter å ha tenkt meg om godt kunne blitt kjent med. Og et flott og nydelig prisme viser jo til et velkjent band :wee:

7/10 fordi han fortsatt er en jeg ikke har prata med, men har fått et positivt inntrykk av :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Thewiz har som vane å holde en saklig tone i innleggene sine. Han er en person som jeg så mye til, men har sett for lite til i det siste. Hans forumpersonlighet er unik.

8/10

Lenke til kommentar

TheGnome:

Har sett deg mye her op OT-baren. jeg husker deg fra avataren din. Pink floyd. Innleggene dine har jeg derimot ikke noe inntrykk av hvordan er. jeg bare ser deg overalt, uten å tneke noe mer på hva du skrev :hm:

Men etter å ha lagt merke til hvem du er, ser jeg at innleggene er ofte litt morsomme og useriøse. For meg er du en standard bruker av forumet.

6,5/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...