Wubbable Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 king_of_kong: Aldri sett deg / poster av deg whatsoever, men nice nick Du virker jo også seriøs 6/10 ^^ Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vigilant: Virker seriøs, selv om jeg har lite erfaring på forumet. Du er god i Svar med sang- tråden. Liker nicket og avataren er fin. 9/10 Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) IamBored ser ut til å være relativ ferskbruker av forumet (ikke det at jeg har vert medlem så veeeeeldig mye lengere) Synes du har en litt liten avartar, og har sett mye av signaturen din før og dessuten bør den ikke være over 4 linjer, har fått pepper av forummods for det før, selv. Dessuten liker jeg uutfylt kontakt info, men det er jo min mening da generelt har jeg fått et ganske possitivt intrykk når det gjelder poster osv. 6 og en halv/10 Endret 22. januar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Joney: selvom du spiller fløyte, virker du som e person som ikke er så interesang. Det er kanskje fordi du ikke poster så mye her i OT-baren og jeg har settganske få av innleggene dine. Fet avatar. 7/10 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Trevakt: Som sagt, ganske umoden, og gir meg negative vibber. Trevakt har en fortid som wannabe film maker på WoW-delen, hvilket ikke gikk så bra. Merkelig avatar, som gjør deg litt mer frastøtende Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Arinomi: Har fått med meg at du har dame. Postene dine virker jevnt over ganske seriøse. Har egentlig ikke mer og si, har ikke sett så mye av deg Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Harry fyr fra Molde. Og jeg er noe harry selv så det er ikke nødvendigvis negativt. Tjaa, er enig i noe av det han skriver, men på den andre siden er han Black Metal fan, noe jeg assosierer med sosiale tapere. men han tar/ har tatt litt drugs da, og alle vet jo at dop= kult. Skulle jeg trilla terningen hadde blitt en firer her, maks. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 KissaMcDuck Virker som en fotballinterresert person. Kjønn vet jeg ikke, men viker som om han er mann, ihvertfall når man ser på fotballinterressen, og Interresser generelt. Har ikke sett så mye til "han" på forumet, da jeg ikke beveger meg innpå fotball områdene på forumet. Ellers virker "han" som en hyggelig person. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Harry fyr fra Molde. Og jeg er noe harry selv så det er ikke nødvendigvis negativt. Tjaa, er enig i noe av det han skriver, men på den andre siden er han Black Metal fan, noe jeg assosierer med sosiale tapere. men han tar/ har tatt litt drugs da, og alle vet jo at dop= kult. Skulle jeg trilla terningen hadde blitt en firer her, maks. 7779475[/snapback] Harry? Wtf? Hører forresten ikke kun på BM men også mye på HipHop, så smaken min er allsidig Exin89: Relativt nytt medlem, virker som en grei kar, skriver en del fornuftig Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Göncz: Liker Black Metal noe som jeg ser på som noe posetivt, og ikke negativt slik som KissaMcDuck. Desverre liker han vist også Hip-Hop, noe jeg ikke liker. Ellers en grei kar å ha her på forumet. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ustedalen: Liker å poste korte svar i de fleste tråder. Fins det en tråd om usa så er han der. Ellers.. samme gamle avatar.. henger mye på forumet.. Og ja en foto freak etter avataren å dømme. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Ah, magicus. Diskusjons lille pansersosialist. Der han sprader rundt i läderhosen med Che Guevara t-skjorte og Sovietflagg, klarer han å sjarmere selv den mest konservative hobbyfascist. Det er alltid interessant å lese en post av magicus, for som regel inneholder den noe veldig unikt. Noe som gjerne provoserer omtrent alle. Jeg tror det er bevisst. Det faktum at jeg er grovt uenig med deg i ALLE standpunkt, trekker såvidt ned. 7/10 allikevel. Endret 23. januar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Marley er en grei kar, om 7 dager har han vært her et år så han vet hvordan han oppfører seg. Han er serriøs og oppfører seg godt. Hyggelig bruker! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sirslask er en OT-hore med "lang" fartstid på forumet. Han virker som en passelig seriøs bruker. Alt i alt en grei fyr. 7.7/10 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sirslask er en OT-hore med "lang" fartstid på forumet. Han virker som en passelig seriøs bruker. Alt i alt en grei fyr. 7.7/10 7779676[/snapback] Kjenner vel egentlig bare igjen avataren din men du skal få en 5/10 for den. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sirslask er en OT-hore med "lang" fartstid på forumet. Han virker som en passelig seriøs bruker. Alt i alt en grei fyr. 7.7/10 7779676[/snapback] Kjenner vel egentlig bare igjen avataren din men du skal få en 5/10 for den. 7783702[/snapback] Lightningwolf har hjulpet meg mye med ting. Synes han er seriøs og snill -espeNaldoZ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Aldri vært borti denne brukeren før, men jeg dømme hunden på hårene: merkelig brukernavn og motorsykkel avatar, bortsett fra det er han/hun sikkert snill og grei Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Aldri vært borti denne brukeren før, men jeg dømme hunden på hårene:merkelig brukernavn og motorsykkel avatar, bortsett fra det er han/hun sikkert snill og grei 7785501[/snapback] hehe.. Nicket ja. Det var min hit som espeNaldoZ. Nå er det bare Espen igjen :pHar fått prøvd å skifte men.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble ikke vurdert ble jeg? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble ikke vurdert ble jeg? 7785563[/snapback] hehe, ok da. Har sett til deg et par ganger. Virker veldig grei. -espeNaldoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg