Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KissaMcDuck:

Aldri likt noen av avatarene dine. Har inntrykk av at du er en kåt fjortiss som liker å se navnet/nicket ditt overalt, men det har ikek blitt bekreftet gjennom postingen din, som til tider kan være morsom og underholdene, men noe søppelpost.

Så vidt jeg har sett, er du aldri først ute med å kommentere ting, men du liker å kommentere likevel.

Jevnt over en skikkelig OT-bruker.

Lenke til kommentar
Vegard_

Har aldri sett noe til postingen din. Virker som en skikkelig fyr, som kommer med skikkelige innlegg og ikke noe tull. Liker å ha orden i forumet. HATER spam.

6/10

7775134[/snapback]

Aldri sett deg før. Sikkert en grei dude.

5/10

Lenke til kommentar

SirSlask.

En riktig slask, som jeg ikke har sett mye av. Kanskje fordi han har slumpet unna? Slask, slask.

:thumbup::thumbup::thumbdown:

To thumbs up, og èn ned.

EDIT; Nei vel...

Thewiz

+ Trondhjæmer.

- 1200 poster i OT!

Ellers har jeg nesten ikke sett snurten av ham... :ph34r:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

MartinLande

En skikkelig spillnerd som vet hva han snakker om, virker det som. Ikke sett mye til fyren. Nice avatar

7/10

Lenke til kommentar

King_of_kong

Du har alltid vert den samme, og ikke bare når det gjelder avataren og navnet. Du må lage mer på bloggen din da. Sett mest til deg på WoW forumet egentlig.

Men du er en perfekt bruker her

9/10

Lenke til kommentar

Marley:

Fyr som startet 2 år etter meg, og har snart flere "seriøse" poster enn meg. Med off-topic er det mange ganger fler. Han har en stilig avatar, en god signatur, sans for fotografering (og kan det), men dessverre bor han på feil side av Mjøsa ...

9,667/10

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...