Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Marius E virker som en trivelig kar, de gangene jeg har sett han, virker han seriøs. Han skriver lite tull, som en del andre gjør. Han poster en del i OT, noe som er positivt for meg.

Håper på å se deg mer i SO ;)

7471346[/snapback]

Eg vil nok fortsette å halde meg unna SO så godt eg maktar. :wee:

-

Evil-Duck:

Eg får bildar av sprengde badeender når eg les nicket ditt. :dontgetit: Eg har sett deg ein del i MC-delen av forumet. Du ser ut som ein fin person å prate med. :wee:

Kanskje skrive litt i andre delar av forumet også?

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Marius E er på en måte ukjent som den gråkledde personen som dultet borti meg på gata i går formiddag, men på en annen måte kjent som han som hver lørdag vil ha meg til sengs når jeg møter han på puben.

En spenstig kar som poster litt overalt, skriver ordentlig og virker veldig ålreit. Han har et sitat av meg i signaturen sin, som trekker voldsomt opp. Alt i alt en kar jeg ville likt uansett om det var mine ord i signaturen hans eller ikke.

Lenke til kommentar
Arinomi har en litt rar, derfor unik, personlighet. Dette liker man. Han er en datatekniker av de få, utifra de inntrykkene jeg har fått. Fargerik person. Two thumbs up :thumbup:

7473618[/snapback]

Virker som en OK kar det her, men har aldri lest noen av postene hans - så jeg har ikke så mye grunnlag for å uttale meg. Han er et par måneder eldre enn meg, så derfor er han sikkert en grei person. Liker film og musikk, noe som heller ikke er et minus.

Lenke til kommentar

Jeg har jo selvsagt min favorittgjeng:

Nosto, Aspstein, Npvk_x, Det Dvergiske Kaffebord, Økonom, AveMORphine, jon-t, Craven, OldMan, sablabra, Overklokk, Stoolman, og ikke minst gutta fra calcutta; Rob Halford & R@ge

Det er svært mange hyggelige brukere her inne, var morsomt å møte Hylo(l) og Marley @ HW-LAN :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
On-topic:

Marley er en flott kis, med en deilig musikksmak, og sans for humor.

Kult skjegg ;) Vil gjerne møte ham!

7475031[/snapback]

Hehe...ikke sikkert etter at du har sett det virkelige "skjegget".....vi hakke tid,for vi må finne skjegget..dada...di..dumm.. :D

Arinomi, vet stort sett nada, men virker som en kjernekar, så da sier vi dett :)

Lenke til kommentar
On-topic:

Marley er en flott kis, med en deilig musikksmak, og sans for humor.

Kult skjegg ;) Vil gjerne møte ham!

7475031[/snapback]

Hehe...ikke sikkert etter at du har sett det virkelige "skjegget".....vi hakke tid,for vi må finne skjegget..dada...di..dumm.. :D

Arinomi, vet stort sett nada, men virker som en kjernekar, så da sier vi dett :)

7475047[/snapback]

PencilCase:

Er veldig åpen i utganspunktet, siden jeg ser Black Adder i avataren, noe som er hyggelig. Men ikke ha helt kvit bakgrunn.

Virker som en veldig hyggelig person, tror det er en kar, mye humor på lager, men en del saklige innlegg. Treffer på han både her og der. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Poopstick: Ganske mange innlegg på kort tid, ny her på forumet.

Har en del bra kvalitetsposter i TV delen av forumet :)

7482132[/snapback]

Har aldri sett han utenfor off-topc, men utifra interessene hans burde vi egentlig henge i samme deler av forumet. Det ble ikke lange vurderingen det her. :p

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...