Evil-Duck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 WhiteDragon kul avatar, men ikke så mange inlegg da. ser at henger for det meste på OT-baren, og jeg er vel ikke så mye der og derav har jeg ikke set så mye til deg. men det jeg har sett har da vert ganske seriøst Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Marius E virker som en trivelig kar, de gangene jeg har sett han, virker han seriøs. Han skriver lite tull, som en del andre gjør. Han poster en del i OT, noe som er positivt for meg. Håper på å se deg mer i SO 7471346[/snapback] Eg vil nok fortsette å halde meg unna SO så godt eg maktar. - Evil-Duck: Eg får bildar av sprengde badeender når eg les nicket ditt. Eg har sett deg ein del i MC-delen av forumet. Du ser ut som ein fin person å prate med. Kanskje skrive litt i andre delar av forumet også? Endret 10. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Marius E er på en måte ukjent som den gråkledde personen som dultet borti meg på gata i går formiddag, men på en annen måte kjent som han som hver lørdag vil ha meg til sengs når jeg møter han på puben. En spenstig kar som poster litt overalt, skriver ordentlig og virker veldig ålreit. Han har et sitat av meg i signaturen sin, som trekker voldsomt opp. Alt i alt en kar jeg ville likt uansett om det var mine ord i signaturen hans eller ikke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Marley er seriøs og morsom, og en kjempekar Vi deler omtrent samme musikkstil, og har lett for å prate. Marley er en kjempekar Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Arinomi har en litt rar, derfor unik, personlighet. Dette liker man. Han er en datatekniker av de få, utifra de inntrykkene jeg har fått. Fargerik person. Two thumbs up Endret 11. desember 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Arinomi har en litt rar, derfor unik, personlighet. Dette liker man. Han er en datatekniker av de få, utifra de inntrykkene jeg har fått. Fargerik person. Two thumbs up 7473618[/snapback] Virker som en OK kar det her, men har aldri lest noen av postene hans - så jeg har ikke så mye grunnlag for å uttale meg. Han er et par måneder eldre enn meg, så derfor er han sikkert en grei person. Liker film og musikk, noe som heller ikke er et minus. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syntes mange her er trivlige jeg. Var artig å møte mange på HW-treffet i Oslo som f.eks Marley, Juliess, Lord-Myrrah, Hylo, Mushi, dr3as and so on.. Kjempehyggelig gjeng alle sammen! Ser frem til neste treff Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg har jo selvsagt min favorittgjeng: Nosto, Aspstein, Npvk_x, Det Dvergiske Kaffebord, Økonom, AveMORphine, jon-t, Craven, OldMan, sablabra, Overklokk, Stoolman, og ikke minst gutta fra calcutta; Rob Halford & R@ge Det er svært mange hyggelige brukere her inne, var morsomt å møte Hylo(l) og Marley @ HW-LAN Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det er svært mange hyggelige brukere her inne, var morsomt å møte Hylo(l) og Marley @ HW-LAN 7474784[/snapback] Skal du begynne å mobbe igjen nå? Jeg er ikke SÅ liten. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 On-topic: Marley er en flott kis, med en deilig musikksmak, og sans for humor. Kult skjegg Vil gjerne møte ham! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 On-topic: Marley er en flott kis, med en deilig musikksmak, og sans for humor. Kult skjegg Vil gjerne møte ham! 7475031[/snapback] Hehe...ikke sikkert etter at du har sett det virkelige "skjegget".....vi hakke tid,for vi må finne skjegget..dada...di..dumm.. Arinomi, vet stort sett nada, men virker som en kjernekar, så da sier vi dett Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 On-topic: Marley er en flott kis, med en deilig musikksmak, og sans for humor. Kult skjegg Vil gjerne møte ham! 7475031[/snapback] Hehe...ikke sikkert etter at du har sett det virkelige "skjegget".....vi hakke tid,for vi må finne skjegget..dada...di..dumm.. Arinomi, vet stort sett nada, men virker som en kjernekar, så da sier vi dett 7475047[/snapback] PencilCase: Er veldig åpen i utganspunktet, siden jeg ser Black Adder i avataren, noe som er hyggelig. Men ikke ha helt kvit bakgrunn. Virker som en veldig hyggelig person, tror det er en kar, mye humor på lager, men en del saklige innlegg. Treffer på han både her og der. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kjekssjokolade En hyggelig kar jeg har møtt en gang i blant. Avataren er kul og jeg digger nicket, siden sjokolade er elsk Nå er det en stund siden jeg så deg sist, men jeg sitter fremdekes med det inntrykket av at du er seriøs og oppfører deg pent på forumet. :thumup: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 mrbjoern er en ung mann, men virker til å ha fornuften i behold til tross for hans alder. Han poster rimelig useriøst når jeg ser ham i SO, men han skriver iallefall ordentlig. Virker som en veldig ålreit kar. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ah, Marley. Kar med mye fornuft, spesielt med tanke på at han går yrkesfag. Mye bra å si, en av brukerne jeg legger merke til i forumet. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) virker som en grei kar, alvorlig og seriøs. eldre enn gjennomsnittet her. oppfører seg bra! legger godt merke til nicket ditt Endret 11. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hekkerboi, ja. Har egentlig ikke sett så mye til denna karen. Stilig avatar da Gikk gjennom innleggene hans, og virka ganske enkel av seg. Seriøst, med et touch av sarkasme her og der? Hehe. Kanskje jeg ser mer til deg fremover Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Poopstick: Ganske mange innlegg på kort tid, ny her på forumet. Har en del bra kvalitetsposter i TV delen av forumet Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Poopstick: Ganske mange innlegg på kort tid, ny her på forumet.Har en del bra kvalitetsposter i TV delen av forumet 7482132[/snapback] Har aldri sett han utenfor off-topc, men utifra interessene hans burde vi egentlig henge i samme deler av forumet. Det ble ikke lange vurderingen det her. Endret 20. desember 2006 av EvenT Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Poopstick er en babe dude.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg